عبدالرحمان نساج گفت: در نتیجه پیگیریها و رایزنیهای به عمل آمده با سازمان تامین اجتماعی و رفع مشکلات فیمابین، کارکنان خدمات غذایی و اردوگاههای حفاری مدیریت خدمات شرکت میتوانند از این پس از خدمات درمانی برخط این سازمان استفاده نمایند.
مدیرمنابع انسانی شرکت ملی حفاری ایران می گوید: با توجه به شرایط شرکت و انتخاب پیمانکاران از طریق ترک تشریفات مناقصه برای مدت محدود در سالهای اخیر، در پرداخت حق بیمه این همکاران به تامین اجتماعی وقفه ایجاد شده بود و از سوی آن سازمان به دلیل تغییر مکرر پیمانکاران، ارائه خدمات به نحو مقتضی صورت
نمیپذیرفت.
به گفته او با پیگیریهای مستمر مدیریت ارشد شرکت و انتخاب پیمانکاران تامین خدمات غذایی با مدت قرارداد دو ساله این چالش برطرف گردید.