معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی دانشگاه علوم پزشکی اهواز از راه اندازی اورژانس بزرگ جدید بیمارستان مادر شهرستان رامهرمز خبر داد

سید سعید آزنده گفت: این پروژه در زمینی به مساحت ۳۵۰۰ متر مربع و با زیر بنایی به مساحت ۱۷۰۰ متر مربع با هزینه‌ای بالغ بر سی میلیارد تومان و با عنایت خداوند متعال، مساعدت دکتر سرمست شوشتری رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و تلاش و پیگیری حاج ابراهیم متینیان نماینده مردم رامهرمز در مجلس شورای اسلامی ساخته و راه اندازی شد.

او می گوید: امیدوارم با شروع به کار اورژانس بزرگ جدید و درمانگاه آن، شاهد تحولی اساسی در خدمت رسانی به مردم شهرستان رامهرمز در حوزه درمان باشیم و با در مدار قرار گرفتن بخش جدید سی تی اسکن و رادیولوژی آن را ارتفاء بخشیم.

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی دانشگاه علومپزشکی گفت: مراسم رسمی افتتاحیه این پروژه بزرگ متعاقبا اعلام خواهد شد.

به گفته او طی روز‌ها و هفته‌های آینده پروژه‌های زیادی وارد مدار خدمت به مردم خواهد شد که از آن جمله می‌توان به مگا آی سی یو بیمارستان گلستان، بخش جراحی عروق گلستان، اورژانس بیمارستان نظام مافی شوش، تعدادی خانه بهداشت، پایگاه ۱۱۵ و ... اشاره کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.