مدیرکل غله و خدمات بازرگانی قم گفت: بیش از یک هزار تُن سهمیه برنج و شکر به‌منظور استفاده در نذورات ماه‌های محرم و صفر تامین شد.

سعید محمدی گفت: با تلاش‌های صورت گرفته ۸۳۶ تن سهمیه برنج خارجی (هندی و تایلندی) و ۵۰۲ تُن سهمیه شکر برای نذورات ماه‌های محرم و صفر هیئت‌های مذهبی و مجالس به استان قم اختصاص یافت.

به گفته  مدیرکل غله و خدمات بازرگانی قم  درصورت نیاز استان به سهمیه بیشتر برنج خارجی و شکر در این ایام، اقدام‌های لازم برای تامین آن از سوی اداره کل غله و خدمات بازرگانی قم انجام می‌شود و در این ارتباط کمبودی وجود نخواهد داشت.

او می گوید این محصولات با قیمت مصوب در اختیار بانیان خیر قرارخواهد گرفت و  اداره‌کل غله و خدمات بازرگانی قم وظیفه تامین سهمیه‌های یاد شده را برعهده دارد و توزیع آن توسط سایر نهاد‌های متولی صورت می‌گیرد.

محمدی گفت: همچنین از ابتدای امسال‌ تاپایان خردادماه، به‌منظور تامین کالا‌های اساسی مورد نیاز مردم قم، هشت‌هزار و ۳۳۷ تُن برنج خارجی و شکر برای این استان تخصیص یافته‌است.

به گفته او میزان تخصیص برنج و شکر برای استان درسه‌ ماه نخست امسال‌ در مقایسه با مدت مشابه پارسال بیش از ۱۳۹ درصد رشد داشته که عدد قابل توجهی است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی قم  گفت: روند تامین و توزیع کالا‌های اساسی در قم برای کمک به تنظیم بازار استان و آرامش مردم درماه‌های آینده نیز با جدیت بیشتری دنبال می‌شود و ما در این رابطه از همه ظرفیت‌ها برای پاسخ‌گویی به نیاز‌های مردم قم استفاده خواهیم کرد.

برچسب ها: ماه محرم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.