تندیس سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در تقاطع غیرهمسطح سردار مقاومت اراک نصب شده است.

حسنی رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری اراک در مورد تندیس تازه نصب شده سردار سلیمانی در قاطع غیرهمسطح سردار مقاومت اراک مطالبی به شرح زیر بیان کرد.

این تندیس پنج و نیم متری که یکی از بزرگترین تندیس‌های کشور می‌باشد از جنس بتن مسلح و با روکش فایبر گلاس و به وزن ۶۶۰۰ کیلوگرم در مدت زمان ۴۵ روز توسط این سازمان ساخته و در کلانشهر اراک نصب گردید.

سردار سلیمانی الگو و اسوه ملت ایران است که نصب تندیس این سردار پرافتخار اسلام و ایران اسلامی و پیرو مکتب سیدالشهدا (ع) باعث افتخار و سربلندی مردم ولایتمدار و شهید پرور کلانشهر اراک می‌باشد.

شهدای والامقام ایران اسلامی حق بزرگی بر گردن ما دارند و این امنیت و آرامش را مدیون خون شهدا هستیم، در همین راستا یکی از راه‌های زنده نگهداشتن آرمان‌های شهدا و معرفی آن‌ها به نسل امروزی نصب تندیس شهدا در سطح شهر با هدف بزرگداشت یاد و خاطره شهدا است؛ لذا سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری این مهم را سرلوحه کار خویش قرار داده و از تمام ظرفیت‌های خود در جهت توسعه و نشر فرهنگ ایثار و شهادت استفاده نموده است.

تندیس سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بزرگترین فرمانده ضد تروریسم جهان همزمان با شب عید ولایت و امامت در محل زیرگذر تقاطع غیرهمسطح سردار مقاومت که به نام این شهید نامگذاری شده نصب و رونمایی شد.

تقاطع غیرهمسطح سردار مقاومت چندماه گذشته به همت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا تکمیل و به بهره‌برداری رسید.

تندیس سردار سلیمانی در اراک از بزرگترین تندیس‌های کشور است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.