۴۰ طلبه و خیّر با حضور در ۱۲ روستای مرزی زیرکوه به اهالی این روستا‌ها خدمت رسانی کردند.

حجت الاسلام درویشی مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: به مناسبت دهه امامت و ولایت، اعضای داوطلب کانون حوزه جوانان هلال احمر بیرجند، گروه جهادی قاسم ابن الحسن مدرسه علمیه امام حسن مجتبی (ع)  بیرجند و قرارگاه محرومیت زدایی شهرستان زیرکوه در قالب کاروان نیکوکاری به ۱۲ روستای محروم مرزی شهرستان زیرکوه اعزام شدند.

او از توزیع ۲۵ بسته غذایی و بهداشتی، بین نیازمندان ساکن در این منطقه و همچنین اطعام اهالی این روستا‌ها خبر داد و افزود: ۴۰ نفر از طلاب مدارس علمیه برادران و خواهران استان و خیران به مدت دو روز به اهالی روستا‌های مرزی این شهرستان خدمت رسانی کردند.

حجت الاسلام درویشی با اشاره به توزیع ۲۰ قواره چادر نماز و مقنعه و دیگر اقلام فرهنگی در قالب امر به معروف و نهی از منکر بین اهالی روستا،   ادامه داد: ارزش ریالی این بسته‌ها بیش از ۱۲ میلیون تومان بوده است.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با اشاره به اینکه ارائه خدمات عمرانی از سوی اعضای کاروان به سه روستای فخرآباد، بارنجگان و نوده از دیگر خدمات ارائه شده بوده است، بیان کرد: همچنین جعبه کمک‌های اولیه، لوازم التحریر و اقلام ورزشی بین دانش آموزان این روستا‌ها نیز توزیع شد.

برچسب ها: هلال احمر ، ولی فقیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.