تاکنون تنها ۳ هزار و ۹۳۳ نفر در خراسان جنوبی دُز چهارم واکسن کرونا را تزریق کرده اند و نیاز است در موج هفتم، تزریق واکسن مورد توجه قرار گیرد.

دیروز کرونا دوباره در خراسان جنوبی قربانی گرفت و چند خانواده عزادار شدند.

توصیه کارشناسان بهداشتی همچنان این است که واکسن کرونا مخصوصا دُز یادآور تزریق شود تا جلوی انتشار هر چه بیشتر ویروس کرونا گرفته شود.

با شروع موج هفتم کرونا، تزریق دُز چهارم واکسن بیش از پیش اهمیت پیدا کرده است.

با واکسن پشت کرونا را به زمین برسانیم

یکی از شهروندان بیرجندی گفت: در آبان پارسال دُز دوم واکسن کرونا را تزریق کرده و پس از آن دُزهای یادآور را دریافت نکرده ام.

او افزود: وقتی کرونا فروکش کرد، دیگر به فکر تزریق واکسن کرونا نیفتادم، اما حالا لازم می‌دانم تا برای تزریق دُز سوم نیز اقدام کنم.


بیشتر بخوانید


یکی دیگر از شهروندان بیرجندی نیز گفت: واکسن ایرانی برکت را تزریق کرده ام و به لطف خدا به کرونا نیز مبتلا نشده ام.

او گفت: علاوه بر تزریق واکسن کرونا باید دوباره به رعایت اصول بهداشتی توجه داشته باشیم تا گرفتار سختی‌های موج هفتم نشویم و در ابتدای اوج گیری، کرونا را فرو بنشانیم.

تزریق بیش از یک میلیون و ۳۴۰ دُز واکسن کرونا

شریف زاده دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و مدیریت کرونا ویروس در خراسان جنوبی در خصوص تعداد واکسن تزریق شده در استان گفت: تا روز گذشته یک میلیون و ۳۴۶ هزار و ۳۶۱ دُز واکسن کرونا در خراسان جنوبی تلقیح شده است.

او گفت: از این تعداد ۵۸۷ هزار و ۳۹۸ دُز مربوط به نوبت اول و ۵۳۱ هزار و ۸۸۲ دُز مربوط به نوبت دوم تزریق واکسن کرونا بوده است.

شریف زاده گفت: ۲۲۳ هزار و ۱۴۸ نفر در استان دُز سوم و ۳ هزار و ۹۳۳ نفر نیز دُز چهارم واکسن کرونا را تاکنون دریافت کرده اند.

روز گذشته کرونا ۱۲۲ نفر دیگر را مبتلا کرد و جان یک هم استانی را گرفت تا تعداد فوتی‌ها به هزار و ۴۵۰ نفر برسد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار