سخنگوی صنعت برق گفت: امروز گرمای هوا در کشور و افزایش مصرف برق، نیاز مصرف را در زمان اوج به ۶۹ هزار و ۲۷۸ مگاوات رساند.

بر اساس اعلام شرکت مدیریت شبکه برق کشور، میزان مصرف برق کشور امروز چهار‌شنبه ۲۹ تیرماه در ساعت ۱۵:۱۸ به رقم ۶۹ هزار و ۲۷۷ مگاوات رسید. این در حالی است که میزان مصرف برق کشور روز گذشته ٢٨ تیرماه به رقم ۶۸ هزار ۹۳۷ مگاوات رسید و برای سومین بار رکورد مصرف را تغییر داد.

مصطفی رجبی مشهدی  می گوید: این میزان بالاترین رقمی است که تاکنون در تاریخ صنعت برق به ثبت رسیده است که رشد ۳.۴ درصدی را نسبت به مدت مشابه سال قبل نیز نشان می دهد.

سخنگوی صنعت برق گفت: با وجود ثبت این میزان مصرف برق در کشور ، اما با همکاری مردم در بخش خانگی و دیگر مشترکان بخش های صنعتی و کشاورزی و ... پایداری شبکه برق حفظ شد و هیچ خاموشی اعمال نشد.

برچسب ها: مصرف برق ، صنعت برق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۵ ۳۰ تير ۱۴۰۱
والاه ما تو خونه برق خاصی مصرف نمی‌کنیم شما شب یه سر بزنید به مغازه های همه مغازه های تا صب دهتا لامپ روشن میزارن میرن. یا جلو مغازه شاید یه لامپ لازم باشه بیستا لامپ گذاشتن رفتن عصابمون خود میشه. تو جهاد کشاورزی ما هر اتاق یه کولر به اصطلاح پنجره ای داره همشون الکی روشن. هر چه احمق ونادان وخائن به مملکت هست دولت اونهارو گزینش کرده اوره سر کار تا خیانت کنند امید که عمدی نیست.!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۰ ۳۰ تير ۱۴۰۱
خوب مردم بینوا چکار کنند که هوا بسیار بسیار گرم شده؟این دیگه دست مردم نیست که،خوب برق مال ایران است چه میشود؟مردم باید در آسایش باشند چیزی که برای خوردن و آشامیدن ندارند از مصرف برق هم صرف نظر کنند؟
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۰۷:۴۸ ۳۰ تير ۱۴۰۱
رشد مصرف برق امری بدیهی هستش (شهرها رشد میکنن، کارخانه ها رشد میکنن، اصلا همه چیز وابسته به برق هستش)
ولی شما به جای انداختن توپ در زمین مردم یه لطفی کنید به فکر کارهای زیر ساختی باشید. این کشور حداقل 9 ماه از سال آفتاب داره، چرا نیروگاه خورشیدی راه اندازی نمی کنید. ما از آلمانی که جزو کشورهایی که خیلی کم روز آفتابی داره هم کمتریم. تا کی میخواهید سرمایه این مملکت رو دود کنید بفرستید هوا.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۵ ۳۰ تير ۱۴۰۱
میگما دولت ایران عادت داره تابستونا مرتب بگ برق مصرف نکنید زمستونا بگه گاز خسته شدیم
Iran (Islamic Republic of)
شاهین
۰۱:۰۸ ۳۰ تير ۱۴۰۱
خب مگه عجیبه چیو میخاین توجیح کنین مردم مصرف برقشون با این که گرم هست کم مصرف میکنن . . دولت هم باید فکری به حال برق ما بکنه
آخرین اخبار