در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

فرصت مطالعاتی در دانشگاه های دنیا باید مورد تایید اداره کل دانش آموختگان باشد

رئیس سازمان امور دانشجویان گفت: فرصت مطالعاتی دانشجویان در دانشگاه های دنیا باید مورد تأیید اداره کل دانش آموختگان وزارت علوم در رده الف باشد.

هاشم داداش پور گفت: دانشجویان جهت فرصت مطالعاتی باید دانشگاه های برتر دنیا را انتخاب کنند.

رئیس سازمان امور دانشجویان ادامه داد: دانشگاه های برتر دانشگاه هایی هستند که اداره کل دانش آموختگان وزارت علوم آنها را در رده الف انتخاب کرده اند، البته احتمال دارد که این اداره دانشگاه های رده ب را ارزیابی کرده باشد و استاد مربوطه آنها جزوه استادان رتبه برتر باشد دانشجو را تشویق به فرصت مطالعاتی در آنجا خواهیم کرد.

داداش پور گفت: تمام توصیه سازمان امور دانشجویان این است که دانشجو حتما دانشگاه های رده الف یا ب را برای انجام فرصت مطالعاتی انتخاب کند.

داداش پور گفت: اگر دانشگاهی در آفریقا خوب باشد، حتما استقبال می کنیم تا دانشجویان جهت انجام فرصت مطالعاتی در آنجا حضور یابند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۹ ۳۱ تير ۱۴۰۱
دوستان سلام و عرض ادب ، به نظر بنده که از نسل قدیم هستم ، نباید جوانان را برای ارتقای بینش علمی و نیل به دانش روز دنیا ، محدود بسازیم ، بلکه بگذاریم آنها توانمند و دانشمند شوند و به سطوح بالای علمی در دنیا برسند ، اگر جاذبه ما در داخل بیشتر شود ، مطمئن باشیم که در هر جا که باشند کشورشان را دوست دارند و خیلی ها هم به کشور باز میگردند ، مسیر درست تعریف کنیم ، اگر بودجه کم داشتیم از امکانات خانواده های جوانان در حد مقدورات ،استفاده کنیم تا جوانانی اهل علم و معرفت برای جامعه پرورش یابند . فرصت علم آموزی را در هر سطح از جوانان نگیریم ، به نظرم کار وزارت علوم در این حوزه ، بسیار ارزنده و قابل تقدیر است و ما هم باید از کار نیک که سودش به تمام جامعه بشری برسد حمایت نمائیم . موفق باشید .
آخرین اخبار