رمز موفقیت پست بهره گیری از ظرفیت‌های فن آورانه و زمینه سازی در عرصه‌ی کسب و کار‌های الکترونیکی است.

آیت الله فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان در دیدار با سرپرست و جمعی از مدیران اداره‌ی کل پست گیلان در رشت با اشاره به نقش پست و تکمیل زنجیره‌ی ارتباطات جامعه‌ی بشری در ادوار مختلف تاریخی، اضافه کرد: در عصر حاضر این مهم در بستر بهره گیری از شیوه‌های نوین و فن آورانه بازتعریف می‌شود و مجموعه‌ی دست اندرکاران پست گیلان باید برای حفظ جایگاه این نهاد خدمت رسان در ارتباطات اجتماعی از ظرفیت‌های دانشگاهی و شرکت‌های دانش بنیان بهره گیری کنند.

او تلفیق زیر ساخت‌های پستی با فن اوری‌های الکترونیک را موجب ارتقاء کسب و کار‌های الکترونیکی در جامعه عنوان کرد و افزود: با توجعه به ظرفیت‌های متعدد و متنوع استان، اداره کل پست گیلان می‌تواند در رونق اقتصاد و معیشت جامعه کمک کند.

امام جمعه‌ی رشت در ادامه، مجموعه‌ی دست اندرکاران و فعالان حوزه‌ی پست و ارتباطات را به سلوک رفتار و برخورد اخلاق مدارانه با مردم فرا خواند و افزود: پاک دستی در روند امانت داری و پاک چشمی از الزاماتی ست که جایگاه پست را روز به روز در جامعه ارتقا می‌بخشد.

محمدحسین هوشنگی سرپرست اداره‌ی کل پست گیلان نیز در این دیدار گزارشی از ابعاد و گستره‌ی فعالیت‌های پست گیلان در عرصه‌ی خدمت رسانی به مردم تشریح کرد و گفت: پارسال بیش از ۷ میلیون مرسوله از واحد‌ها و شعبات مختلف پستی ارسال و دریافت شده که نشان از اعتماد عمومی به مجموعه‌ی امکانات و ظرفیت‌های پست است.

او همچنین تعداد مرسولات رد و بدل شده‌ی استان در سه ماه نخست امسال را یک میلیون و ۵۰۰ هزار قلم عنوان کرد و افزود: بیشترین ظرفیت استان در حوزه‌ی کسب و کار‌های اینترنتی و الکترونیکی مستتر است و پست در این زمینه برنامه‌های اثربخشی برای توسعه‌ی کسب و کار‌های الکترونیکی دارد.

در حال حاضر حدود ۶۲۰ نیروی پستی رسالت مهم ارسال و دریافت مرسولات پستی در سراسر گیلان را برعهده دارند.

برچسب ها: پست گیلان ، اداره پست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.