اعتبار توانمندسازی مددجویان بهزیستی لرستان بیش از چهار برابر شد

مدیرکل بهزیستی لرستان گفت: اعتبار توانمندسازی مددجوین این نهاد در سال جاری با افزایش بیش از چهار برابری به ۳۳۴ میلیارد تومان رسیده است.

"همایون عمودی زاده" مدیرکل بهزیستی لرستان  گفت: این رقم در سال گذشته ۸۰ میلیارد تومان بود که امسال با توجه به افزایش آن باید اقدامات مستمر برای جذب و تخصیص درست صورت گیرد.

عمودی زاده توانمندسازی و پیشگیری از معلولیت‌ها را ۲ اولویت اصلی در استان برشمرد و اظهار داشت: نیازسنجی، استعدادیابی، مشاوره شغلی، آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و تسهیلات بانکی از ابزار‌های اساسی توانمندسازی مددجویان هستند و با توجه به فرمایش و تاکیدات رهبر معظم انقلاب در حوزه دانش بنیان، بخشی از اعتبارات توانمندسازی بر این مبنا توزیع می‌شود.

او با اشاره به ثبت اختراع برخی مددجویان و معلولان تحت پوشش بهزیستی لرستان و ضرورت حمایت از این افراد گفت:بهزیستی استان در حوزه گیاهان دارویی و نصب و راه اندازی پنل‌های خورشیدی نیز در راستای توانمندسازی مددجویان اقدام می‌کند.

عمودی زاده تصریح کرد: همچنین بهزیستی در صورت جذب افراد معلول یا تحت پوشش توسط کارفرمایان، سهم بیمه کارفرما را تا زمان بازنشستگی پرداخت خواهد کرد.

 

برچسب ها: بهزیستی ، اعتبار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار