دوره جامع مهارت افزایی و توانمندسازی دانشجومعلمان ورودی سال‌های ۹۷ و ۹۸ از سوی انجمن دانش آموختگان دانشگاه فرهنگیان اصفهان برگزار می‌شود.

انجمن دانش آموختگان دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان با همکاری دفتر نهاد مقام معظم رهبری اقدام به برگزاری دوره جامع مهارت افزایی و توانمندسازی دانشجو معلمان ورودی سال ۹۷ و ۹۸ دانشگاه فرهنگیان کرده است.

 دبیر اولین دوره جامع مهارت افزایی و توانمندسازی دانشجومعلمان و یکی از مدرسین کشوری این دوره درباره هدف از برگزاری این دوره بیان کرد: فارغ التحصیلی ورودی‌های ۹۷ دانشگاه فرهنگیان و تدریس زود هنگام دانشجویان ورودی سال ۹۸ منجر شد تا شورای مشورتی انجمن تصمیم به برگزاری دوره‌ای بگیرد که بتواند ضعف‌های آموزشی و مهارتی این عزیزان را پوشش دهد، در واقع ما در این دوره در پی آن هستیم تا با به کارگیری اساتیدی که در گذشته از دانشجویان شاخص دانشگاه فرهنگیان بوده اند و اکنون در حوزه آموزشی افراد توانمند و مطرحی هستند بتوانیم نیاز‌هایی که یک دانشجومعلم برای رفتن به کلاس درس دارد را برآورده کنیم به همین خاطر باید گفت این دوره اولین دوره‌ای است.

رضوانی گفت: این دوره در ۱۴ سرفصل تعریف شده و افراد خارج شده از آن افرادی مسلط، بامهارت و پرانگیزه برای رفتن به سر کلاس خواهند بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.