رئیس جهاددانشگاهی استان سمنان گفت: درمانگاه درمان ناباروری، تولید مالچ طبیعی، و کود ارگانیک معدنی، تا دور دوم سفر رئیس جمهور به استان بهره‌برداری می‌شود.

علی منصفی راد  در نشست با استاندار سمنان گفت: چندین طرح فناورانه در حوزه پزشکی و معادن از سوی جهاددانشگاهی استان در سالجاری آغاز شده است که تا دور دوم سفر رئیس جمهور به استان تکمیل می‌شود که شامل مرکز درمان ناباروری، تولید مالچ طبیعی، و کود ارگانیک بر پایه مواد معدنی است.

وی با بیان اینکه طرح‌های فناورانه جهاددانشگاهی در راستای مأموریت‌های کلان جهاد دانشگاهی به تصویب رسیده است، ادامه داد: امسال نیز یک طرح فناورانه در حوزه دامپروری با محوریت تبدیل شهرستان مهدیشهر به قطب دامپروری با عنوان مرکز اصلاح نژاد دام سبک توسط جهاددانشگاهی استان در حال اجرا است.

رئیس جهاددانشگاهی استان سمنان از خرید تجهیزات آزمایشگاه پایه جهاددانشگاهی در مرکز به‌نژاد دامی جهاددانشگاهی استان در شهرستان مهدیشهر خبر داد و اضافه کرد: با راه‌اندازی مرکز اصلاح نژاد و به‌نژاد دامی و ایستگاه اصلاح نژاد دام سنگسری، بستر‌های لازم برای رشد و توسعه بیشتر صنعت دامپروری در استان سمنان و شهرستان مهدیشهر فراهم شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار