مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری گفت: ساخت فیلم سینمایی سردار شهید حسینعلی ترکی در دستور کار این دستگاه قرار گرفته است.

آقای عسگری گفت: اعتبارات لازم به منظور ساخت این فیلم از طریق ستاد مرکزی پرداخت شده که در حال حاضر در مرحله فیلمنامه‌نویسی است و بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری از همه هنرمندان در زمینه ساخت نماهنگ، چندرسانه‌ای و فیلم دعوت به همکاری می‌کند.

موضوعات تحصیلی، اردوی ورزشی، برگزاری مراسم، فعالیت‌ها و یادواره‌ها و کنگره‌های شهدا در مجموعه فرهنگی بنیاد شهید استان بررسی می‌شود.

تحصیل فرزندان ایثارگر از مقطع ابتدایی تا انتهای متوسط دوم تحت کنترل و برنامه‌ریزی است که ۹ مرکز شاهد در استان در این راستا فعالیت می‌کند.


بیشتر بخوانید


فرزندان ایثارگران نتایج علمی خوبی نیز در سطح دانشگاه‌ها کسب کرده‌اند و مرکز دانش‌پژوهان ایثارگران و مرکز نخبگان نیز با توجه به شعار سال فعال است و فاطمه احمدی فرزند یکی از ایثارگران پارسال نفر اول استارتاپ‌های کشور شد.

در بخش اسناد و انتشارات هم مصاحبه‌هایی با خانواده‌های شهدا و ایثارگران تهیه خواهد شد که امسال ۳۰۰ مصاحبه در دستور اجرا است و در مجموع خاطرات یک هزار و ۳۰۰ خانواده جمع‌آوری می‌شود.

موسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار از سال ۸۶ کلنگ‌زنی شده و در مساحت ۱۲ هزار متر مربع در سال ۹۳ به بهره‌برداری رسید و در حال حاضر با ۱۳ مرکز فعالیت می‌کند که عمده کار موسسه ایجاد شادی و نشاط در میان جامعه ایثارگران است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار