نداشتن فضای مناسب برای پارک خودرو‌ها در اطراف ساختمان پزشکان شهر کرمان بیماران را با مشکلاتی مواجه کرده است.

فراهم ساختن پارکینگ در کوچه و معابر شهر یکی از مهمترین خواسته‌های رانندگان است. این موضوع برای رانندگان بسیار حائز اهمیت است چرا که در صورت نبودن فضای مناسب مجبورند خودروهایشان را درکوچه و خیابان‌ها ساعت‌ها رها کنند و گاهی نیز جایی برای پارک خودروها پیدا نمی کنند و با مشکل مواجه می شوند. بنابراین احداث پارکینگ به ویژه در اماکن عمومی مانند مراکز خرید و یا ساختمان پزشکان مسئله مهمی است که باید از سوی مسئولان شهری اقدامات لازم صورت گیرد.

در بلوار معلم شهر کرمان ساختمان پزشکانی وجود دارد که در اطراف آن هیچ پارکینگی برای بیمارانی که به این ساختمان مراجعه می کنند، وجود ندارد و آنها را با مشکل مواجه می کند.

شهروند خبرنگار ما ضمن گلایه از این موضوع فیلمی ارسال کرده است که مشاهده می‌کنید.

منبع: شهروند خبرنگار - کرمان


بیشتر بخوانید:

پیاده رو‌هایی که به تصرف خودرو‌ها درآمدند + فیلم


برای آموزش اصول تصویربرداری خبری  اینجا کلیک کنید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۸ ۳۰ تير ۱۴۰۱
سلام.مراکز تعویض پلاک هنگام تعویض پلاک بدهی طرح ترافیک و ازادراه رو از فروشنده دریافت نمیکنن و فقط به دریافت بدهی عوارض سالیانه شهرداری اکتفا میکنن.و جالبه وقتی این پلاک فکی رو میدن به نفر بعدی اون نفر جدید باید بدهی رو پرداخت کنه.الان به من پلاک دادن فکی بوده 300هزار تومن بدهی طرح ترافیک رو این پلاکه.تو رو خدا پیگیری کنید از مسئولین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۰ ۳۰ تير ۱۴۰۱
واقعا حداقل درخواست اجتماعی است با توجه به فضای که زیر پل فرهنگیان میباشد شهرداری با حداقل هزینه میتواند احداث پارکینگ انجام دهد تا شاید عصر ها که ساختمان پزشکان باز است مشکل پارکینگ همراهان بیمار مرتفع شود.
آخرین اخبار