فرمانده سپاه شهرستان ایرانشهر گفت: نمایشگاه دستاورد‌های پایگاه‌های برتر بسیج در قالب طرح اسوه در شهرستان‌های ایرانشهر و بمپور برپا شد.

سرهنگ پاسدار محمد هراتی گفت: ۱۰ حوزه مقاومت بسیج برادران و ۶ حوزه مقاومت بسیج خواهران شامل ۱۳۳ پایگاه مقاومت بسیج برادران و ۲۵ پایگاه مقاومت بسیج خواهران دستاورد‌های خود را در این نمایشگاه به مدت سه روز به نمایش گذاشته اند.

وی گفت: پایگاه‌های مقاومت بسیج در هر غرفه عملکرد‌ها و فعالیت هایشان را در حوزه‌های مختلف فرهنگی، هنری، اجتماعی، اقتصادی، محرومیت زدایی، ازدواج آسان و حجاب و عفاف با هدف تحقق محله اسلامی به نمایش گذاشتند.

وی خاطرنشان کرد: امروز یکی از اهداف شوم دشمنان نظام و انقلاب اسلامی این است که یاس و نا امیدی را در جامعه بین مردم ترویج دهند، اما دشمن باید بداند که برنامه هایش با وجود مردم با بصیرت ایران همچون همیشه با شکست مواجه می‌شود.

فرمانده سپاه ایرانشهر گفت: امروز پایگاه‌های مقاومت بسیج نقش بازدارندگی در برابر دشمنان و نقشه‌های شوم آنان ایفا می‌کنند.

سرهنگ پاسدار هراتی افزود: در این نمایشگاه علاوه بر عرصه میدانی، بخشی از فعالیت‌ها بصورت کلیپ و تصویر از طریق نمایشگر‌های مستقر در محل به نمایش گذاشته می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.