در میان گرم‌ترین روز ثبت شده در انگلیس آتش‌نشانان در حال مبارزه با آتش‌سوزی‌ها در چندین منطقه پایتخت هستند.

انگلیس امروز (سه‌شنبه) گرم‌ترین روز خود را ثبت کرد. این در حالی است که بالاترین سطح قبلی یعنی ۳۸.۷ درجه سانتی‌گراد در سال ۲۰۱۹ ثبت شده و به دنبال آن آتش‌سوزی‌هایی در لندن، پایتخت این کشور به وقوع پیوسته است.

به گزارش تایمز، آتش‌نشانان در حال مبارزه با آتش‌سوزی‌ها در میان گرم‌ترین روز ثبت شده در انگلیس هستند که دمای آن به ۴۰.۲ درجه سانتی گراد (۱۰۴.۴ درجه فارنهایت) رسیده است.

گرمای هوا به حدی رسیده است که نیروی هوایی این کشور تمام عملیات پروازی در پایگاه بریز نورتون، بزرگترین پایگاه هوایی انگلیس، را متوقف کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۶ ۲۹ تير ۱۴۰۱
کشورهای اروپایی کلا در طول تاریخ اب و هوایی معدل داشتند با بارندگی زیاد البته با به جای دوری نمیریم در کشور خودمون ایرانم تقریبا ۴۰ یا ۵۰ سال پیش تابستاههایی خنک داشتیم گرمایش زمین باعث شده این همه خسارت به کل دنیا وارد بشه گرمایی که خود بشر بوجود اورده و در راس ان حکومتها بوجود اوردند و حتی کار خاصی انجام نمیدند چیزی که دولتها براشون مهم هست پول هست و منافع خودشون در کشور خودمون چقدر جنگلها نابود شدند پس اهمیتی برا جنگلها قایل نیستند و از طرفی استفاده بیش از حد از سوختهای فسیلی ان هم غیر استادارد در کشور ما واقعا سوخت بی کیفیت تولید میشه با ماشینهای فرسوده به خصوص در بخش دیزل اینها همه عیب و نقص هست پس قبول کنیم دولتها هیچ انگیزه ای ندارند برا اصلاح گرمایش زمین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۰ ۲۹ تير ۱۴۰۱
چقدر ناناز تشریف دارند که ۴۰ درجه براشون گرمه
ما تو ۵۱ درجه داریم زندگی میکنیم.
Iran (Islamic Republic of)
Amir
۰۷:۵۳ ۲۹ تير ۱۴۰۱
مردمش رو نمی دونم ولی فکر کنم زمین هاشون پوست نازک و سست عنصر باشن هههههههه
Iran (Islamic Republic of)
مسئول گشت ارشاد
۰۹:۲۹ ۲۹ تير ۱۴۰۱
این خواهران روی پل چرا حجابشون کامل نبود؟!!!
آخرین اخبار