سرپرست دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: در شبانه روز گذشته ۱۰۰ بیمار مبتلا به کرونا در جنوب غرب خوزستان شناسایی شد.

سید محمد محمدی ، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: در شبانه روز گذشته ۱۰۰ بیمار جدید مبتلا به کرونا در محدوده دانشگاه علوم پزشکی آبادان شناسایی شدند که بیشتر آن ها بیماران سرپایی بودند.

این مسئول گفت : از مجموع بیماران جدید کرونایی در منطقه ۵۵ نفر در آبادان، ۲۴ نفر در خرمشهر و ۲۱ نفر از شهروندان شادگان گزارش شده اند و به طور کلی ۵۲ نفر از این بیماران به صورت سرپایی خدمات درمانی را در بیمارستانهای تابعه دریافت کرده‌اند. 

او از بستری بودن ۲۰ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های منطقه خبر داد و گفت :  ۲ بیمار نیز در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی آبادان هشدار داد با توجه به افزایش آمار بیماران کرونایی در جنوب غرب خوزستان احتمال تغییر رنگ بندی کرونایی وجود دارد.

بنا بر اعلام آقای محمدی تعداد کل مراجعات سرپایی به بیمارستان در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی آبادان از ابتدای اپیدمی کرونا تاکنون ۴۴۲هزار و ۴۵۷ نفر بوده که از این تعداد ۱۸ هزار و ۸۶۱ نفر بستری شده و ۱۵ هزار و ۶۴۵ نفر نیز پس از دریافت خدمات و بهبودی از بیمارستان مرخص شدند.

او با تاکید بر ضرورت تزریق دز یادآور واکسن کرونا در تمامی گروه‌های هدف گفت: ما وارد پیک هفتم بیماری شده ایم و لازم است برای عبور از این پیک با کمترین موارد ابتلا ، شهروندان عزیز دستورالعمل های بهداشتی را همانند گذشته به طور جدی رعایت کنند.

بر اساس آخرین رنگ بندی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شهرستان شادگان در وضعیت زرد و شهرستان‌های آبادان و خرمشهر در وضعیت آبی کرونایی قرار دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.