نماینده مردم مهاباد در مجلس گفت: دخالت وزارت صمت در برگزاری انتخابات اتحادیه کسب و کار‌های مجازی به توسعه و فعالیت شرکت‌های دانش بنیان در مناطق محروم آسیب می‌زند.

جلال محمودزاده گفت: ٧٠ درصد شرکت‌های دانش بنیان زیرمجموعه اتحادیه کسب و کار‌های مجازی هستند. لازم است وزارت صنعت، معدن و تجارت شرایط برگزاری انتخابات این اتحادیه را فراهم کند تا شرکت‌های دانش بنیان توسعه یابند.

نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت صنعت باید کسب و کار‌های دانش بنیان را توسعه دهد و امکانات لازم برای ورود به بازار را برای آن‌ها فراهم کند.

او گفت: لازمه توسعه شرکت‌های دانش بنیان برگزاری انتخابات اتحادیه کسب و کار‌های مجازی است. وزارت صمت با برگزاری انتخابات به موقع می‌تواند به فعالیت کسب و کار‌های مجازی سامان بخشد.

محمودزاده گفت: یکی از مشکلات امروز کشور ما این است که شرکت‌های دانش بنیان امکان توسعه فعالیت‌های خود را در مناطق محروم و شهرستان‌ها ندارند؛ بنابراین در مناطق محروم و کوچک نتوانسته ایم از ظرفیت این شرکت‌ها برای افزایش توسعه و اشتغال استفاده کنیم.

او گفت: دخالت در برگزاری انتخابات هیئت مدیره اتحادیه کسب و کار‌های مجازی و یا ممانعت از برگزاری انتخابات، قطعا مانع توسعه کسب و کار‌های فعال دانش بنیان یا توسعه فعالیت این کسب و کار‌ها در مناطق محروم و کم برخوردار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار