در ساعت ۱۰:۱۰ شاخص کل بورس با رشد ۷۰۹ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۴۷۰ هزار و ۶۱۰ واحدی قرار گرفت.

امروز سه شنبه (۲۸ تیر) شاخص کل بورس با  اُفت ۳۸  واحدی آغاز به کار کرد و در ارتفاع یک میلیون و  ۴۶۹ هزار و ۷۹۳ واحد قرار گرفت.

در ساعت ۱۰:۱۰ شاخص کل بورس با رشد ۷۰۹ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۴۷۰ هزار و ۶۱۰ واحدی قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با رشد ۲۸۰ واحدی در ارتفاع یک ۴۰۲ هزار و ۷۱۴ واحدی ایستاد.

صف خرید و فروش سهام در ۲۸ تیر

فارس، تاپیکو، شستا بیشترین تاثیر را بر شاخص بورس در این دقایق داشته اند.

سه نماد شستا، خگستر و سابیک نیز پرتراکنش‌ترین نماد‌ها در این دقایق هستند. شاخص کل فرابورس با رشد ۱۴ واحد در ارتفاع ۱۹ هزار و ۶۳۵ واحدی قرار گرفت.

سه نماد آریا، تجلی و فغدیر بیشترین تاثیر را  شاخص بورس در این دقایق داشته اند. ددانا نیز پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق فرابورس است. در این لحظات ۳۰ نماد در صف خرید و ۴۶ نماد در صف فروش هستند.

در ساعت ۱۱:۱۰ شاخص کل بورس با رشد ۳۶۹ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۴۷۰ هزار و ۲۰۲ واحدی قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با رشد ۲۲۰ واحد در ارتفاع ۴۰۲ هزار و ۶۵۵ واحدی ایستاد.

کگل، فارس و نوری بیشترین تاثیر را بر شاخص بورس در این دقایق داشته اند. سه نماد شستا، خگستر و سابیک پرتراکنش‌ترین نماد‌های این دقایق بورس هستند.

شاخص کل فرابورس نیز با رشد ۱۸ واحد در ارتفاع ۱۹ هزار و ۶۳۹ واحد قرار گرفت. سه نماد آریا، تجلی و زاگرس بیشترین تاثیر را بر شاخص بورس داشته اند. ددانا نیز پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق فرابورس است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار