توزیع ۲ هزار غذای گرم در شیراز

همزمان با عید سعید غدیرکانون فرهنگی هنری مائده در مسجد امام علی (ع) شیراز به طبخ و توزیع ۲ هزار غذای گرم اقدام می کند.

زارع مسئول کانون فرهنگی هنری مائده در مسجد امام علی (ع) شیراز گفت: کانون فرهنگی هنری مائده برای بزرگداشت عید سعید غدیر با همکاری پایگاه مقاومت حاج سید احمد خمینی، خیریه کلبه مهر امام علی (ع)، هیئت فدائیان امام علی (ع) واقع در مسجد امام علی (ع) برنامه های مختلفی در روز عید غدیر انجام می دهد.

او گفت: از امروز این اقدامات برای پخت و توزیع حدود دو هزار پرس طعام علوی اقدام کرده اند که در محله های لب آب و شاهداعی الله شیراز توزیع  می شود که  این غذاها شامل چلو مرغ، چلو کباب و پلو خورشت سبزی هستند.

زارع گفت: ۸۰۰ عدد فالوده شیرازی در بین اهالی محله و در ایستگاه‌های صلواتی نیز حدود هشت هزار لیوان عرقیات و فالوده شیرازی در بلوار سیبویه شیراز توزیع می‌شود.

مسئول کانون فرهنگی هنری مائده در مسجد امام علی (ع) شیراز گفت: پخش شیرینی و شربت در این ایستگاه خواهیم داشت و امشب بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد امام علی (ع) جشن و مدیحه سرایی مداحان اهل بیت (ع) و نورافشانی برگزار  می شود.

او گفت: توزیع حدود ۵۰۰ بسته معیشتی با مشارکت خیریه کلبه مهر امام علی (ع)  شامل گوشت، برنج، حبوبات و مرغ  است که  این اقلام ماهیانه و در ایام مذهبی مختلف در میان  یکصد خانواده تحت پوشش این خیریه توزیع می‌شود.

منبع: شبستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.