فرماندار ویژه جهرم گفت: قابل قبول نیست که با وجود یارانه دولتی برای نان، شاهد نارضایتی و گلایه مردم از بی کیفیتی نان باشیم.

محمدحسن شعبانی در  بازدید از ۱۸ واحد خبازی در سطح شهر جهرم گفت: قابل قبول نیست که با وجود یارانه دولتی برای نان، شاهد نارضایتی و گلایه مردم در این زمینه باشیم.

او نبود نظارت مستمر را عامل نابسامانی وضعیت آرد و نان دانست و  گفت: دستگاه‌های مسئول باید با ارزیابی دقیق وضع موجود و تشدید نظارت‌ها، زمینه تغییرات اساسی و جلب رضایت‌مندی مردم در این حوزه را فراهم کنند.

شعبانی گفت: نظارت‌ها در این حوزه سلیقه‌ای و ناکارآمد است و در نتیجه نمی‌توانیم از تاثیرگذاری نظارت‌ها اطمینان پیدا کنیم.

فرماندار ویژه شهرستان جهرم  گفت: نظارت و بازرسی موردی و تصادفی اثرگذار نیست و باید ساز وکاری برای نظارت مستمر و مداوم ایجاد شود.

او  توزیع نامناسب نانوایی‌ها در مناطق مختلف شهری، نبود رعایت قیمت‌گذاری مصوب و زمان‌ بندی فعالیت نانوایی‌ها، احراز صلاحیت در صدور پروانه فعالیت، کیفیت پایین نان در برخی نانوایی‌ها و نبود سامانه نظارتی را از دیگر مشکلات این حوزه دانست.

شعبانی با بیان اینکه برخی از مشکلات آرد و نان از قبیل توزیع نامناسب نانوایی‌ها در سطح شهر، نبود نظارت کافی بر قیمت‌گذاری و بهداشت نانوایی‌ها و فروش آرد یارانه‌ای، بر تشدید نظارت‌ها در این حوزه تاکید کرد.

فرماندار ویژه شهرستان جهرم دستگاه‌های متولی امر مکلف کرد برای حل تمام مشکلات و سامان‌دهی این حوزه، نظارت‌ها را بیشتر کنند.

منبع: مهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار