معاون صنایع‌دستی میراث فرهنگی زنجان از حضور بیش از ۱۵ هنرمند ابهری و زنجانی در نمایشگاه صنایع‌دستی در مجموعه گردشگری لاله هیدج شهرستان ابهر خبر داد.

خدایی فرد گفت: بیش از ۱۵ هنرمند ابهری و زنجانی در نمایشگاه صنایع‌دستی و جشنواره تابستانه و رنگارنگ شکرانه در مجموعه گردشگری لاله هیدج حضور دارند.

او می گوید: محصولاتی از رشته‌های چاقوسازی، قلم‌زنی روی مس، گلیم‌بافی، جاجیم‌بافی، زیورآلات چوبی، مصنوعات چرمی، منبت‌کاری، عروسک بافی، سفال، سرامیک و جاجیم در این غرفه‌های نمایشگاهی عرضه می شود.

معاون صنایع‌دستی استان زنجانگفت: در کنار غرفه‌های صنایع‌دستی، مکان‌هایی هم برای ارائه سوغات، مواد غذایی و خوراکی و پخت غذا‌های محلی در اختیار شرکت‌کنندگان در نمایشگاه قرار داده‌شده است.

او گفت: با توجه بااینکه غرفه‌ها به‌صورت رایگان در اختیار هنرمندان مشارکت‌کننده در نمایشگاه قرار داده‌شده است، برای فروش محصولات و تولیدات به قیمت مناسب قول همکاری داده‌اند.

این نمایشگاه به‌منظور شناسایی و معرفی توانمندی‌های صنعتگران، طبخ و توزیع آش و غذای سنتی، محصولات کشاورزی و مشاغل خانگی از تاریخ ۲۴ تا تیرماه ۲۷ در مجموعه گردشگری لاله هیدج شهرستان ابهر برپاشده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.