رئیس پلیس آگاهی استان فارس گفت: با تلاش ماموران پلیس، سارقی که کیف خانمی مسن را قاپیده بود در کمتر از ۲۴ ساعت در شیراز دستگیر شد.

سرهنگ کاووس حبیبی گفت: در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی مبنی بر یک فقره کیف قاپی از خانمی مسن در محدوده معالی آباد شیراز، بررسی موضوع جهت شناسایی سارق در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او گفت: ماموران کلانتری ۲۳ گلدشت شیراز تحقیقات خود را آغاز و با اقدامات فنی و موفق شدند در کمتر از ۲۴ ساعت این کیف‌قاپ حرفه‌ای و سابقه‌دار را در یکی از شهرک‌های شیراز شناسایی و دستگیر کنند.

سرهنگ حبیبی با بیان اینکه متهم برای انجام تحقیقات تخصصی به پلیس آگاهی منتقل شد، گفت: در بازجویی کارآگاهان زبده پلیس آگاهی، متهم که قصد انکار داشتن موضوع داشت در مواجهه با مستندات پلیس چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشت و به جرم خود اقرار کرد.

رئیس پلیس آگاهی استان فارس با اشاره به اینکه متهم پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد، به شهروندان توصیه کرد هنگام دریافت وجه نقد و خروج از بانک مراقب اطراف خود بخصوص موتورسواران و افراد مشکوک باشید و از کوچه‌های خلوت تردد نکنید و در صورتی که کیف پول حاوی وجه نقد حمل می‌کنید، حتماً از پیاده رو عبور کرده و کیف را در دستی قرار دهید که به سمت دیوار است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار