نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: در آیات مختلف قرآن کریم به ولایت و اطاعت از ولایت اشاره کرده است.

آیت الله دری نجف آبادی نماینده  ولی فقیه در استان مرکزی در مراسم جشن عید غدیر خم که با حضور فرماندهان و کارکنان در نمازخانه ستاد فرماندهی انتظامی استان مرکزی برگزار شد با تبیین نقش و اهمیت ولایت و ولایت مداری در هدایت و پیشرفت جامعه اسلامی مطالبی به شرح زیر بیان کرد.

ولایت داری و ولایت محوری، مهمترین پیام عید غدیر خم است و در روز عید غدیر، ولایت اسلامی یعنی پرتویی از ولایت خداوند در میان مردم تجسم پیدا کرد.

اهمیت ولایت و ولایت مداری تا آنجا است که خداوند محور عالم را محور ولایت قرار داده و در آیات مختلف قرآن کریم به ولایت و در دیگر آیات نورانی این کتاب آسمانی نیز به اطاعت از ولایت، اشاره کرده است.

کارکنان پلیس در حاکمیت جامعه اسلامی سربازان ولایت فقیه و مجری احکام حکومت اسلامی هستند و بی تردید سرباز ولایت بودن، همواره سعادتی بی مانند برای پلیس به شمار آمده و به مانند ستاره‌ای درخشان بر پیشانی کارکنان انتظامی، خواهد درخشید.

مهمترین پیام عید غدیر خم، ولایت داری و ولایت محوری است تا آنجا که هر فردی که برای حرکت در این مسیر و سر دادن ندای این پیام، گام بردارد خداوند برای او موفقیت‌های ویژه ایجاد کرده و آن را محبوب قلب‌ها می‌سازد.

غدیر به عنوان عید ولایت، رهبری، انسانیت، کمال دین و اتمام نعمت الهی‌ی است و در واقعه روز عید غدیر، حقیقت ولایت در متن دین تعبیه شد و دین اسلام در این روز ارزشمند به کمال نهایی خود رسید.

کارکنان تلاشگر و خستگی ناپذیر پلیس با کمک سایر دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی، همواره در تلاش هستند تا امنیت مطلوبی را در کشور ایجاد کنند و بی تردید کارکنان فراجا از خدمتگزاران ملت می‌باشند که همکاری با آنان برای همگان، یک الزام اجتماعی است.

اقتدار پلیس، افزایش احساس امنیت را در جامعه اسلامی به دنبال خواهد داشت و اقدامات و عملکرد مقتدرانه پلیس در ارتقاء روز افزون امنیت اجتماعی، نوید بخش امنیت و آرامش برای آحاد مردم می‌باشد و امروز دفاع از مرز‌ها اعم از آبی، زمینی و هوایی کار بزرگی است که برعهده نیرو‌های مسلح و به ویژه فراجا است.

مردم هم باید همواره قدرشناس عملکرد پلیس باشند و در مقابل پلیس نیز باید مانند گذشته، از تمام توان خود برای خدمت روز افزون به این مردم شهید پرور و همیشه در صحنه استفاده کند.

در پایان پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی بهتر از مبارزه است و پلیس در مواجهه با مردم، همواره چهره مهربانانه خود را جلوه‌گر کرده است.

ایمان، اعتقاد به خدا و ولایتمداری از ویژگی‌های نیرو‌ها‌ی مسلح جمهوری اسلامی ایران به شمارمی آید و همین ویژگی‌های محوری پلیس جامعه اسلامی را از سایر نیرو‌های دنیا متمایز کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.