مدیرکل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی گفت: غدیر متعلق به شیعیان نیست بلکه اتفاقی است که همه‌ی جهان اسلام بر تحقق این واقعه توافق دارند.

حجت الاسلام سیفایی مدیر کل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: پویش مثل نبی(ص) عاشق علی (ع) در سطح کشور و به ویژه در استان‌های تلفیقی در ایام غدیر برگزار می‌شود و هدف اصلی این پویش عرض ارادت وابراز ارادت به ساحت نورانی حضرت علی (ع) که توسط اقشار مختلف مردم ومذاهب متنوع و مختلف انجام خواهد گرفت.

به گفته حجت الاسلام سیفایی، غدیر متعلق به شیعیان نیست بلکه غدیر حادثه و اتفاقی است که همه‌ی جهان اسلام بر تحقق او و بر اینکه این اتفاق مهم افتاده است توافق دارند و همه بر این موضوع متحد هستند از این جهت این ظرفیت بزرگ را باید در جهان اسلا باید بهره برد و از آن استفاده کرد. دو بهره برداری مهم از ماجرای غدیر میتوان داشت. اول اینکه ماجرای غدیر نشان از این واقعیت مهم است که باید جهان اسلام به فکر حاکمیت، حکومت و تمدن جهانی خودش باشد.

او گفت: عید غدیر استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای رقم زدن تمدن نوین اسلامی است چرا اینکه بر پایه‌ای حکومت جهانی یکی از اهداف مهم همه‌ی انبیاء و اولیاء و صالحان گذشته بوده و ما هم که در زیر پرچم پیامبر عظیم الشأن اسلام قرار داریم باید به این هدف مهم پیامبر توجه کنیم و درباره ان گفتگو وتلاش کنیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار