رئیس شورای قانون اساسی روسیه اعلام کرد که دوران سلطه غرب بر قوانین بین المللی و سرپیچی از این قوانین به پایان رسیده است.

آندری کلیشاس، رئیس شورای قانون اساسی روسیه با صدور بیانیه‌ای تلگرامی اعلام کرد که تهدید‌های کی‌یف مبنی بر حمله به کریمه نشان می‌دهد که برای حفظ امنیت ارضی مسکو، غیرنظامی کردن اوکراین ضروری است.

به گزارش تله تریدر، کلیشاس در ادامه بیانیه خود تاکید کرد که تهدیدات نظامی اوکراین برای حمله به کریمه یا پل کریمه دلیلی است برای اینکه اوکراین از نظامیان پاکسازی شود، در غیر این صورت همیشه تهدیدی برای قلمرو، شهروندان و زیرساخت‌های روسیه وجود خواهد داشت.

او همچنین اظهار داشت که دوران سلطه غرب بر قوانین بین المللی و سرپیچی از این قوانین به منظور پیشبرد منافع ژئوپلیتیکی خود به پایان رسیده و مسکو عملا به سیاست استعمار غرب تحت عنوان «ارزش‌های لیبرال دموکراسی» پایان داده است.

این در حالی است که وزارت دفاع روسیه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که به منظور جلوگیری و حذف حملات راکتی و توپخانه‌ای سنگین کی‌یف علیه غیرنظامیان و زیرساخت‌های منطقه دونباس و دیگر مناطق، دستوراتی برای تقویت و افزایش اقدامات و عملیات‌های تهاجمی یگان‌ها و گروه‌های فعال در حوزه‌های عملیاتی صادر شده است.

این در حالی است که اوکراین اعلام کرده با استفاده از سامانه‌های موشکی چندگانه حمله‌های موفقیت آمیز به ۳۰ انبار مهمات و تدارکات روسیه داشته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۱ ۲۶ تير ۱۴۰۱
آفرین !!!! سلطه غرب!!!!! خودتان چرا دنبال سلطه نظامی بر یک کشور مستقل هستید؟ شما که شاه استثمارگران دنیایید
آخرین اخبار