مدیر امور بین الملل و دانشجویان غیر ایرانی دانشگاه خلیج فارس بوشهر گفت: این دانشگاه و دانشگاه نفت شمال شرق چین تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

آرش خسروی اعلام کرد: این تفاهم نامه ۵ ساله توسط دکتر محمد مدرسی رئیس دانشگاه خلیج فارس بوشهر و جیانگ به امضا رسید.

او می‌گوید: راه اندازی آزمایشگاه پژوهشی مشترک در زمینه منابع انرژی غیر متعارف، ظرفیت سازی برای تبادلات آکادمیک، پروژه‌های مشترک، همکاری دو جانبه آکادمیک و آموزشی اعم از تبادل استاد و دانشجو و تبادل اطلاعات و مدارک علمی-فنی بخشی از اهدافی است که این تفاهم‌نامه دنبال می‌کند.

مدیر امور بین الملل و دانشجویان غیرایرانی دانشگاه خلیج فارس گفت: راهنمایی مشترک پایان نامه‌ها و رساله‌های ارشد و دکتری و برگزاری رویداد‌های علمی به صورت مشترک از دیگر اهداف تفاهم شده میان ۲ دانشگاه است.

به گفته خسروی، براساس این تفاهم نامه، دکتر رضا آذین از دانشگاه خلیج فارس و دکتر بولیو از دانشگاه نفت شمال شرق چین به عنوان رابط در توسعه ظرفیت همکاری، مشخص شدند.

او می‌گوید: استفاده از ظرفیت گرنت‌های پژوهشی مشترک ایران و چین در اولویت همکاری‌های دو جانبه قرار دارد.

مدیر امور بین الملل و دانشجویان غیرایرانی دانشگاه خلیج فارس  بیان کرد که دانشگاه نفت شمال شرق چین دارای ۲۷ هزار دانشجو و ۱۴۰۰ عضو هیات علمی تمام وقت است که در ۲۱ دانشکده در حوزه‌های مهندسی، علوم انسانی، زبان‌های خارجی، ورزش، هنر و اقتصاد مشغول به فعالیت هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.