فرماندار ویژه جهرم گفت: به منظور احقاق حقوق مردم با نانوایی های متخلف که باعث نارضایتی عموم می شوند برخورد قانونی می شود.

 محمد حسن شعبانی در جلسه کارگروه شورای آرد و نان با اشاره به اینکه نان جز کالاهای اساسی و از مهمترین نیازهای مردم است، گفت: باید به طور جدی به موضوعات مرتبط به آن رسیدگی شود تا مردم تاثیر آن را به خوبی لمس کنند.

او گفت: تخلفات نانوایان به خوبی شناسایی و با آن‌ها برخورد نمی‌شود که این نارضایتی مردم را درپی داشته و علاوه بر اینکه تیم‌های بازرسی باید در این حوزه بیشتر و دقیق‌تر عمل کنند، بازرسی‌ها نیز مستمر باشد.

شعبانی گفت: احقاق حقوق مردم با نانوایی‌های متخلف که باعث نارضایتی عموم می‌شوند برخورد قانونی انجام می شود.

فرماندار ویژه شهرستان جهرم گفت: با هرگونه گران فروشی و اخلال در ساعات کاری و کیفیت نان برخورد قانونی لازم انجام شود و دستگاه‌های نظارتی از تمام ظرفیت‌های قانونی خود به همین منظور استفاده کنند.

او از اتحادیه خبازان خواست ضمن همراهی بیشتر با سایر دستگاه‌های نظارتی، زمینه نظارت مردم را نیز با موظف کردن نانوایی‌ها به نصب ساعات کار و همچنین درج تلفن رسیدگی به تخلفات فراهم نمایند.

شعبانی گفت: دستگاه‌های متولی امر را موظف کرده تا با استفاده از بازرسان آموزش دیده نسبت به فعالیت نانوایی‌ها حساسیت بیشتری به عمل آورند و با تخلفات انجام شده برخورد و نسبت به تشویق نانوایان قانونمند و مردم دار اقدام کنند.

فرماندار ویژه شهرستان جهرم  با اشاره به حساسیت دولت بر تامین آرد و نان و قیمت آن با تقدیر از مردم خواست مانند گذشته به  همکاری با بازرسان و دستگاه‌های نظارتی ادامه دهند و تخلفات مشاهده شده را  گزارش کنند تا تمهیدات لازم اتخاذ شود.

او با اشاره به اینکه تحویل نان بی کیفیت به مردم به هیچ وجه قابل قبول نیست و نانوا در قبال این موضوع مسئول و پاسخگو است گفت: معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری ویژه شهرستان جهرم را مکلف کرد تا به منظور تحقق اهداف اقتصادی با مطالبه گری جدی و در چارچوب قانون از دستگاه‌های اجرایی ذیربط نسبت به کنترل و تنظیم بازار اقدام  کنند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار