جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران:

پیام غدیر استمرار رسالت ولایت است

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: پیام غدیر استمرار رسالت ولایت است ولایتمداری به حرف نیست و در عمل باید ولایی بود.

پیام غدیر استمرار رسالت ولایت است

حجت‌الاسلام حسین طیبی‌فرد جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران پیش از ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان ضمن تبریک ولادت امام هادی(ع) و عید غدیر خم گفت: بعد از ۱۲۴ هزار پیامبر کامل‌ترین دین را پیامبر گرامی اسلامی آوردند و خداوند متعال اکمال دین را بعد از ۲۳ سال زحماتی که حضرت محمد(ص) کشید به غدیر خم موکول کرد.

در این مراسم از خدمات  حجت‌الاسلام حسین علی قدردانی حجت الاسلام نجاری به عنوان نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) معرفی شد.

او با اشاره به اینکه در خطبه معروف پیامبر(ص) در غدیر خم نکات فراوانی توجه انسان را جلب می‌کند اما بین همه آنها یک نکته کلیدی است، گفت: ایشان فرمودند من از طرف خداوند مامور شدم ابلاغ امامت علی ابن ابیطالب(ع) را بیان کنم، تاکنون نیز در ارسال وحی کوتاهی نکرده‌ام و سختی‌های زیادی را هم متحمل شدم اما خواستم خداوند این ماموریت را برعهده من نگذارد.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تشریح این مطلب عنوان کرد: ایشان فرمودند اولین دلیلی که از خداوند خواستم مرا از این ماموریت معاف بدارند، این است که در چهره شما نگاه می‌کنم و با خودم می‌گویم آیا فردا در کنار امام متقین هستند؛ و من تعداد کمی از شما را می‌بینم که باشید.

حجت‌الاسلام حسین طیبی‌فرد با بیان اینکه پیامبر(ص) در خطبه غدیر واژه «ایهاالناس» را به کار بردند و نگفتند «ایهاالمسلمین» گفت: احزاب مخفی و شبکه‌های یهود در بین مسلمانان رخنه کرده بودند تا حاکمیت را به دست بگیرند و پیامبر(ص) می‌دانست شبکه‌های مختلف در کمین نشستند.

او افزود: پیامبر(ص) فرمودند که من در میان شما انسان‌های دوچهره، فریبکار، ملامت‌گر و طعنه‌زن فراوان می‌بینم و به این خاطر از خداوند خواستم مرا از ابلاغ این پیام به شما معاف کند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه ایشان می‌فرمایند که برخی نام اسلام را به یدک می‌کشند تا به موقعیت برسند گفت: پیامبر(ص) خطر آینده را بیان کردند و کسانی که در مقابل امام متقین می‌ایستند را معرفی کردند تا جماعتی آنها را بشناسند.

حجت‌الاسلام حسین طیبی‌فرد با اشاره به اینکه بعد از پیامبر(ص) گروه‌ها و شبکه‌ها و برخی که اسلام را به سخره گرفته بودند، مشخص شدند، افزود: ولایتمداری به حرف نیست و ولایتمداری با حفظ موقعیت نمی‌شود؛ برخی ظاهرا ولایتمدار هستند اما فرمان ولایت را نمی‌شنوند و آن را دنبال نمی‌کنند.

او با بیان اینکه گروهی حرف ولایت را می‌شنوند اما طبق موقعیت خود از آن اطاعت می‌کنند، تصریح کرد: عده‌ای هم مدعی هستند که هم گوش می‌دهیم و هم اطاعت می‌کنیم در صورتی که نه گوش شنوایی دارند و نه اطاعت می‌کنند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران  با اشاره به اینکه خوشبختانه امروز افرادی که کنار ولایت ایستادند، فراوانند و مانند مردم زمان امیرالمومنین(ع) نیستند و این ویژگی مردم ایران است، اضافه کرد: ‌در جامعه منافق هم داریم اما تعداد مومنان بیشتر است.

طیبی‌فرد با تاکید به اینکه باید مواظب منافقان باشیم که هر بلایی سر جمهوری اسلامی آوردند اما امروز هم طلبکار هستند عنوان کرد: برخی از منافقان داخلی سر سفره انقلاب می‌نشینند اما یک سرشان نیز سر آخور آمریکا است.

او با اشاره به اینکه امروز باید منافقان را شناخت و جلوی آنها را گرفت تا انقلاب از صدمه در امان بماند، گفت: برخی سر سفره انقلاب می‌نشینند و خنجر بر سینه انقلاب می‌زنند که باید مراقب این افراد بود.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه غدیر به ما می‌گوید که استمرار ولایت و ابلاغ رسالت ولایت، برای همه انجام گیرد ولو خطراتی داشته باشد، یادآور شد: مواظب باشیم متقی بمانیم و دنبال امام‌المتقین راه بیافتیم و هیچگاه از او جدا نشویم که تجلی آن در ولایت فقیه است.

منبع:فارس

 

برچسب ها: غدیر خم ، سپاه ، ولی فقیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.