مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قزوین گفت: طرح نظارت ویژه بر فعالیت و نحوه ارائه خدمات در تاسیسات گردشگری استان با توجه به تعطیلات عید سعید غدیرخم در حال اجراست.

علیرضا خزائلی گفت:طرح نظارت ویژه بر تاسیسات گردشگری با هدف ارائه خدمات کیفی مناسب و مطلوب به گردشگران و میهمانان ورودی به استان از هفته گذشته هم‌زمان با تعطیلات عید سعید قربان توسط بازرسان کمیته نظارت آغاز شد که با توجه به درپیش بودن تعطیلات عید سعید غدیرخم و افزایش حضور گردشگران به‌صورت مستمر درحال انجام است و تا پایان تعطیلات ادامه خواهد داشت.

در این طرح به‌صورت ویژه رعایت موضوعات عفاف و حجاب، رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی به‌ویژه در سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه‌ها، بررسی نرخ‌نامه‌ها، گران‌فروشی و کم‌فروشی و در واحد‌های اقامتی بررسی ارسال آمار اقامت گردشگران از طریق سامانه جانا و اماکن ارزیابی می‌شوند.

از هفته گذشته تا کنون بیش از ۶۰ بازدید نظارتی از تاسیسات سطح استان انجام شده است.

بازرسان این طرح از واحد‌های پذیرایی بین‌راهی، مجتمع‌های خدماتی‌رفاهی بین‌راهی، هتل‌ها، میهمان‌پذیرها، اقامتگاه‌های بوم‌گردی و دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری بازدید می‌کنند و با واحد‌های متخلف مطابق با قوانین برخورد می‌شود.

گردشگران و گیرندگان خدمات از تاسیسات گردشگری می‌توانند از طریق تماس با سامانه سراسری رسیدگی به شکایات ۰۹۶۲۹ و شماره تماس‌های رسیدگی به شکایات در محل دریافت خدمات نظرات خود در خصوص نحوه ارائه خدمات به ثبت برسانند.

در این بازدید‌ها همچنین در معرض دید قرار داشتن شماره تماس‌های رسیدگی به شکایات نیز بررسی می‌شود و مورد تاکید است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار