سرپرست معاونت بازرسی و نظارت اداره کل صمت ایلام از تشکیل یک هزار و ۷۰ فقره پرونده تخلف از نحوه عرضه کالا و خدمات صنفی در استان ایلام خبر داد.

سیدروح الدین هاشمی گفت: طی سه ماهه اول سال جاری ۱۷ هزار و ۸۴۷ مورد بازرسی و نظارت از نحوه عرضه کالا و خدمات واحدهای صنفی در استان صورت گرفته است.

او گفت: همچنین در این مدت ۲۴۱ فقره گشت مشترک نظارت و بازرسی با حضور اداره کل تعزیرات حکومتی، مرکز بهداشت و دیگر دستگاه‌های مرتبط انجام گرفته است.

به گفته سرپرست معاونت بازرسی و نظارت اداره کل صمت ایلام گشت‌های مشترک بازرسی با حضور دیگر دستگاه‌های اجرایی به منظور تسریع رسیدگی به تخلفات اقتصادی و بازدارندگی بیشتر از بروز تخلفات احتمالی به صورت دوره ایی برنامه ریزی و اجرا می‌شود.

هاشمی گفت: بیشترین موارد تخلف مشاهده شده در اجرای بازرسی‌ها در سطح عرضه کالا و خدمات شامل گرانفروشی، عدم درج قیمت بر روی کالا، عدم صدور فاکتور فروش، عدم رعایت موارد بهداشتی بوده است.

او گفت: در صورت مشاهده هرنوع تخلفات اقتصادی در حوزه صمت مراتب را از طریق سامانه یکپارچه پاسخگویی (۱۲۴) گزارش کنند تا در اسرع وقت نسبت به بررسی، پیگیری و رسیدگی لازم اقدام شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.