رئیس اتاق اصناف همدان از افتتاح شهرک هگمتانه در سفر ریاست جمهوری به این استان خبر داد.

احمد گازرانی گفت: شهرک هگمتانه دارای سه مرحله است که فاز نخست این طرح با پیشرفت ۹۵ درصدی به تعداد۴۰۰ واحد به بنکداران و خواروبارفروشان اختصاص دارد که تحویل آنان داده شده.

او گفت: مرحله دوم این شهرک نیز در ۸۰ واحد مربوط به لوازم خانگی و لوستر با پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصدی در مرحله سفت کاری است که فاز سوم این شهرک شامل ۳۰۰ واحد مربوط به صنعت کیف و کفش چرم بوده که تفاهم نامه آن نوشته شده و کار‌های آن از قبل صورت گرفته و سعی بر آن است در سفر ریاست جمهوری به استان همدان فاز مربوط به صنعت کیف و کفش شهرک‌هگمتانه کلنگ زنی و عملیات اجرایی آن شروع شود.

رئیس اتاق اصناف همدان از فاز بنکداران شهرک هگمتانه به عنوان مرکز بنکداری و بارانداز غرب کشور و پایلوت تجارت همدان یاد کرد وگفت: با انتقال بنکداران همدان از بازار سنتی به شهرک هگمتانه ضمن برطرف شدن مشکلات مزاحمت‌های شغلی، از مناطق مختلف کشور به این مرکز مراجعه خواهند داشت و راه اندازی و افتتاح این شهرک می‌تواند از نقش موثری در رونق اقتصادی، اشتغال و ارزآوری و صادرات استان برخوردار باشد.

گازرانی در ادامه از پویش به رسم جوانمردی در همدان به منظور ترغیب و تشویق مالکان در تخفیف اجاره بها خبر داد و گفت: در این پویش که از هفته گذشته آغاز شده سعی بر آن بوده تا با وساطت منصفانه مشاوران املاک بین موجر و مستاجر و انصاف در اجاره بها منازل و مغازه توسط صاحبان املاک یک پویش خودجوش ایجاد شده و با این اقدام کمک شایانی به مستأجران شود.

او گفت: تاکنون استقبال خوبی از این پویش در همدان صورت گرفته و در صورتی که بتوان مالکان و خیران را در این پویش مشارکت دهیم قطعا این حضور آنان موجب حرکت پررنگی در این امر خیرخواهانه خواهد بود.

برچسب ها: بهره برداری ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.