مدیرکل فرهنگ و ارشاد فارس خانواده متعالی را از برترین بخش‌های برش استانی نقشه مهندسی فرهنگ در فارس دانست و گفت: نخستین رویداد تابستانی خانواده متعالی در شیراز در قالب کارگاهی تحت عنوان «به سوی بی‌نهایت» برگزار می‌شود.

حمیدرضا قانعی گفت: خانواده نخستین سازمان فرهنگی مؤثری است که هر کس از آغاز تا پایان زندگی، در آن پرورش می‌یابد؛ تا آن جا که گاه خانواده را کوچک‌ترین بخش و زیربنای اجتماع می‌دانند.

او بالندگی و پیشرفت بیش از پیش خانواده را از ارکان فرهنگ‌سازی و کارکرد‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی خواند و گفت: در این راستا پس از بررسی‌های ویژه، برای نخستین بار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با حمایت از موسسه رواق معرفت یار شیراز و همکاری موسسه پژوهشی به سوی بینهایت شهر مقدس قم رویداد‌های تابستانی را برای هم‌استانی‌ها پیش‌بینی کرده‌اند تا از این گذار به سوی بالندگی بیشتر فرهنگی خانواده گام بردارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت: نخستین رویداد تابستانی خانواده متعالی در شیراز در قالب کارگاه به سوی بی‌نهایت (دوره آموزشی سه روزه خانواده فطری) با حضور حجت‌الاسلام محمدمهدی مقیسه، از شهر مقدس قم، روز‌های ۵ تا ۷ مرداد جاری، ساعت ۱۶ تا ۲۰ برگزار خواهد شد.

علاقمندان برای بهره‌گیری و آگاهی بیشتر می‌توانند با شماره ۰۹۳۳۲۸۷۲۷۴۷ تماس بگیرند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار