مسئول امور فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: به مناسبت دهه ولایت جشن‌های هفت‌گانه در زنجان در حال برگزاریست.

 سپهری گفت: جشن‌های هفت گانه دهه ولایت به مناسبت فرارسیدن اعیاد مبارک عید غدیر و قربان و به منظور گسترش فرهنگ غنی غدیر در هفت شهرستان ایجرود، سلطانیه، خدابنده، زنجان، ماهنشان، خرم‌دره و ابهر برگزار می‌شود.

او می گوید: دهه امامت و ولایت فرصتی مناسب برای ترویج ارزش‌های اسلامی است تا ارزش‌های اسلام ناب محمدی و فرهنگ علوی در جامعه اسلامی ترویج شود و با توجه به شرایطی که مسلمانان جهان در آن قرار دارند، باید تبیین غدیر به ویژه برای جوانان صورت گیرد و اهمیت و جایگاه آن مبسوط شود.

مسئول امور فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: این جشن‌ها در راستای برپایی و اقامه این فرهنگ برگزار شده و هدف این است که در دل این مراسم، تبیین علوی صورت گیرد.

 سپهری می گوید: اجرای گروه‌های سرود، مداحی، اجرای آیتم کودک، تجلیل از سادات، مرشد خوانی و سخنرانی امام جمعه شهرستان، از جمله برنامه‌هایی است که در این جشن‌ها برگزار می‌شود.

به گفته او تاریخ برگزاری جشن‌ها در شهرستان‌های مختلف شامل ایجرود ۲۱ تیر، سلطانیه ۲۲ تیر، خدابنده ۲۳ تیر، زنجان ۲۴ تیر، ماه‌نشان ۲۵ تیر، خرم‌دره ۲۶ تیر و ابهر ۲۷ تیر خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.