مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان سیستان وبلوچستان گفت: حدود ۴۰ هزار مسافر پاکستانی از ابتدای امسال تاکنون از طریق پایانه مرزی ریمدان وارد کشور شدند.

  روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان سیستان وبلوچستان، جلال الدین قادری در حاشیه بازدید استاندار سیستان و بلوچستان از پایانه مرزی ریمدان گفت: این پایانه مرزی ظرفیت و توانمندی مناسبی برای انتقال زائران پاکستانی و گردشگران و مسافران دارد بطوری که در حال حاضر روزانه حدود ۱۲۰۰ زائر پاکستانی از طریق این پایانه مرزی وارد استان می شوند.

او گفت: به دلیل ضعیف بودن زیر ساخت ها در پایانه مرزی ریمدان با همکاری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای تجهیز آن به طور ویژه در دستور کار این اداره کل قرار گرفته است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان سیستان وبلوچستان  گفت: در این راستا ایجاد ۱۰ لاین ورود و خروج، نصب کانکس ها و چادرهای نصب سریع، دستگاههای مه پاش و بهسازی و لکه گیری مسیر ۵۳ کیلومتری منتهی به پایانه مرزی ریمدان در دستور کار این اداره کل قرار گرفته است.

قادری  گفت: همچنین به منظور تردد زوار پاکستانی هماهنگی های لازم با انجمن های حمل و نقل مسافر و استان های معین انجام شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار