رئیس هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی کهگیلویه وبویراحمد گفت: تیم های آقایان و بانوان استان به لیگ برتر مسابقات هفت سنگ صعود کردند.

رحمان همت پور گفت: مسابقات هفت‌سنگ منطقه پنج کشور در دو گروه آقایان و بانوان با حضور تیم‌های پنج استان کشور شامل کهکیلویه و بویراحمد، فارس، چهارمحال و بختیاری، بوشهر و خوزستان به مدت ۲ روز در یاسوج برگزار شد.

او با بیان اینکه مسابقات هفت‌سنگ برای نخستین بار در سطح کشور به صورت منطقه ای برگزار می‌شود می گوید: در این مسابقات که به صورت دوره ای برگزار شد در گروه آقایان تیم استان کهگیلویه و بویراحمد با سه پیروزی و یک شکست و کسب ۹ امتیاز قهرمان و به لیگ برتر این مسابقات راه یافت.

به گفته رئیس هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی استان، در گروه بانوان نیز تیم استان کهگیلویه و بویراحمد با تکرار نتایج تیم آقایان این استان و کسب ۳ پیروزی و یک شکست و ۹ امتیاز قهرمان و راهی لیگ برتر این مسابقات شد.

همت پور با بیان اینکه تیم‌های دوم این مسابقات نیز به لیگ برتر راه یافتند می گوید: در گروه آقایان تیم بوشهر و در گروه بانوان  تیم خوزستان هم با کسب بیشترین امتیاز به لیگ برتر مسابقات هفت سنگ راه یافتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.