معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس سازمان سینمایی و سمعی، بصری گفت: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته، تا پایان امسال، تمام دفاتر انجمن سینمای جوانان کشور به لوازم و تجهیزات مورد نیاز مجهز می‌شود. ،

محمد خزاعی امروز در بازدید از دفتر انجمن سینمای جوانان سنندج گفت: منابع مالی تجهیز دفاتر انجمن سینمای جوانان کشور تامین شده است، اما یک فرآیند ۶ ماهه لازم است تا این کار انجام شود که به تدریج صورت خواهد گرفت.

او می گوید: تلاش ما کمک به ارتقای وضعیت انجمن سینمای جوانان در استان‌ها است و در برخی استان‌ها مشکلات اقتصادی و زیرساختی، باعث شده که به حوزه فرهنگ و هنر کمتر توجه شود که برنامه وزارت ارشاد، ارتقای این وضعیت است.

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس سازمان سینمایی و سمعی، بصری گفت: در کنار تجهیز دفاتر انجمن سینمای جوانان، تخصیص بودجه‌های بیشتر و شناسایی استعداد‌های هنری و حمایت از ظرفیت‌های استانی، اولویت دولت در حوزه فرهنگ و هنر است.

خزاعی گفت: صادرات محصولات فرهنگی کار بسیار ارزشمندی است که در کنار جذب نقدینگی و درآمد، کمکی به انعکاس هویت ملی است و باید در این راستا گام برداشت.

در جریان این بازدید، از پوستر فیلم صلح بانه رونمایی شد.

دیدار با نماینده ولی فقیه در کردستان، دیدار با استاندار کردستان و امام جمعه سنندج، شرکت در برنامه افتتاح خانه مستند کردستان، بازدید از انجمن سینمای جوانان، نشست با فیلمسازان و فعالان حوزه سینما و گفت و گوی زنده در شبکه استانی، از جمله برنامه‌های سفر ۲ روزه معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس سازمان سینمایی و سمعی، بصری به کردستان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.