سرپرست سفارت افغانستان در مادرید در دیدار با رئیس ائتلاف دیپلماتیک در سازمان ملل و اتحادیه اروپا، از کمک ۲ میلیون یورویی شامل: دارو، مواد بهداشتی و پزشکی برای مردم افغانستان به ویژه زلزله زدگان اخیر در شرق کشور خبر داده است.

محمد رحیم پیر زاده، سرپرست سفارت افغانستان در مادرید گفت: ملاقاتی که با رئیس ائتلاف دیپلماتیک در سازمان ملل و اتحادیه اروپا صورت گرفت، در آن پیرامون بحران انسانی، اقتصادی، مشکلات آسیب دیدگان زلزله ولایات خوست، پکتیکا و حوادث اخیر در افغانستان به جزئیات بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

سرپرست سفارت افغانستان در مادرید گفت: در این نشست، رهبری شورای متذکره ضمن ابراز همدردی و همبستگی با مردم افغانستان، از بسته کمکی به ارزش ۲ میلیون یورو دارو و تجهیزات پزشکی خبر داده و در مورد چگونگی ارسال آن به داخل کشور بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

به گفته سرپرست سفارت افغانستان در مادرید، آقای خوان لورنته گونزالس در چارچوب تداوم این کمک ها، نوید همکاری ها و مساعدت های بیشتر در آینده را نیز مطرح نمود.

در پایان این نشست، سرپرست سفارت افغانستان در مادرید، از احساس نیک و همسویی این نهاد به نیکی یاد نموده و از کمک ها و همکاری های شان ابراز سپاس و امتنان نمود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.