واتساپ در حال کار روی قابلیت انتشار پیام صوتی در بخش وضعیت

کاربران واتساپ به زودی می‌توانند در بخش وضعیت واتساپ، پیام صوتی درج کنند.

پیامرسان واتساپ در حال کار بر روی چند ویژگی جدید برای بهبود تجربه کاربری است. این پلتفرم پیامرسانی اخیراً از واکنش‌هایی پرده برداشته که البته خیلی هم جدید نیست، اما این امکان را به کاربر می‌دهد تا با هر ایموجی که بخواهد، به پیام‌ها واکنش نشان دهد.

اکنون خبر رسیده که با به‌روزرسانی جدید کاربران می‌توانند در داستان‌های واتساپ (بخش وضعیت) پیام صوتی قرار دهند. بخش وضعیت واتساپ یکی از ویژگی‌های محبوب در پلتفرم متا است. همانند استوری‌های اینستاگرام، واتساپ به کاربران این امکان را می‌دهد که رسانه‌هایی را پست کنند که پس از ۲۴ ساعت به طور خودکار ناپدید می‌شوند.

تاکنون، وضعیت واتساپ از متن، تصاویر، ویدیو‌ها و فایل‌های GIF پشتیبانی می‌کرد. اما کاربران به زودی می‌توانند یادداشت‌های صوتی را نیز در وضعیت خود ارسال کنند.

انتشار پیام صوتی در بخش وضعیت واتساپ

در حال حاضر، پشتیبانی از یادداشت‌های صوتی در وضعیت واتساپ، فقط در نسخه بتا موجود است، اما در هفته‌های آتی برای همه در دسترس خواهد بود. در ادامه نحوه آپلود صدا در وضعیت واتساپ آورده شده است:

  • مرحله ۱: ابتدا باید آخرین نسخه بتای واتساپ را روی گوشی هوشمند خود داشته باشید.
  • مرحله ۲: وضعیت واتساپ را باز کنید سپس نماد + را انتخاب کنید و بعد نماد میکروفون را انتخاب کنید
  • مرحله ۳: اکنون نماد را نگه دارید و پیام صوتی را ضبط کنید. می‌توانید آن را دوباره پخش کنید تا یک بار دیگر به آن گوش کنید.
  • مرحله ۴: در صورت تایید، می‌توانید یادداشت صوتی را به عنوان وضعیت واتساپ ارسال کنید.

بیشتر بخوانید


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار