باحضور رئیس مجمع جهانی سادات کشور، خانه سادات در استان یزد افتتاح شد.

حجت الاسلام والمسلمین سید شهاب الدین طباطبایی گفت: مجمع جهانی سادات یک نهاد مردمی است که تحت لوای مقام معظم رهبری (مدظله) و تعامل سازنده با سایر دستگاه‌های حاکمیتی خدمت رسانی می کند و خدمات این مجموعه فقط مربوط به سادات نیست بلکه تمام خانواده‌هایی که با سادات ممزوج شده اند و آحاد جامعه اسلامی را در بر می‌گیرد.

او می گوید: مهمترین اهداف مجمع جهانی سادات احیا جایگاه معنوی سادات، اهتمام به تدوین شجرنامه، توجه و رسیدگی به امور فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی سادات است.

رئیس مجمع جهانی سادات گفت:سادات یادگار وذریه گرانقدار پیامبر اکرم (ص) و در همه فرق اسلامی مورد تکریم‌و احترام بوده و می توانند حلقه اتحاد امت اسلامی باشند از این رو بنا داریم با احیاء و تقویت جایگاه سادات، این نسل مبارک را به عنوان پدافند غیر عامل معنوی جامعه تقویت کنیم تا ارزش‌های دینی و اعتقادی در جامعه از این طریق بیش از پیش ارتقاء یابد.

حجت السلام و المسلمین طباطبایی گفت: شناسایی و خدمات رسانی به سادات و اقشار نیازمند، فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی، جهادی، بهداشتی، علمی و آموزشی با حمایت خیرین از دیگر اهداف این مجمع است.

درپایان این مراسم با اهداء احکام به اعضای خانه سادات آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد به عنوان عضو شورای سیاستگذاری و حجت الاسلام سیدمحمد موسوی به عنوان رئیس خانه سادات استان معرفی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سمیه سادات محمدی
۱۵:۲۹ ۳۱ خرداد ۱۴۰۲
با سلام خدمت کسانی که واقعا دارند درایت نهاد زحمت میکشند من در اینترنت داشتم دنبال خیریه می‌گشتم که بتونم به خودم وبچه هام کمک کنند که این نهاد رو بدم خواهش میکنم کمکم کنید لطفا من واقعا نیازمالی دارم وازشماتقاضای یاری دارم .ممنونم شماره تلفنم 09359177170