معاون راهداری کشور گفت: برای حمایت از سرمایه گذاران بخشی از هزینه‌های راه‌های ورود و خروج مجتمع‌های خدمات رفاهی بین راهی پرداخت خواهد شد.


خداداد مقبلی ، در دیدار با محمد برزنگ سرپرست فرمانداری بم از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی دعوت کرد، برای سرمایه‌گذاری در راستای ساخت مجتمع‌های خدمات رفاهی بین جاده‌ای در محور‌های شرقی استان کرمان اقدام کنند.

او می گوید: سرمایه گذاران می‌توانند برای راه اندازی مجتمع‌های خدمات رفاهی بین جاده‌ای در محور کرمان - بم - زاهدان یا بم - ایرانشهر برای مجوز‌های قانونی از طریق ادارات ذیربط اقدامات لازم را انجام دهند.

به گفته معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور ساخت مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین جاده‌ای با تایید جانمایی از طریق کارشناسان سازمان راهداری و حمل و نقل کشور انجام خواهد شد.

او می گوید: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور به منظور حمایت بیشتر از سرمایه گذاران در بخش احداث مجتمع‌های خدمات رفاهی بین راهی بخشی از هزینه‌های راه‌های ورود و خروج این مجتمع‌ها را پرداخت خواهد کرد.

مقبلی گفت: بر اساس تفاهم نامه بین سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور و مسئولان منابع طبیعی کشور، زمین این مجتمع‌ها در اختیار سرمایه گذاران قرار خواهد گرفت.

او می گوید: در صورتی که کمیته برنامه ریزی شهرستان بم اعتباری را برای ساخت و نگهداری راه‌های فرعی و روستایی اختصاص دهد سازمان راهداری برای اختصاص قیر به این طرح‌ها نیز اقدام خواهد کرد.

معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور گفت: بم در بین چهار شهرستان شرق استان کرمان، بیشترین محرومیت را در زمینه راه‌های روستایی دارد که باید در توزیع اعتبارات در شورای برنامه ریزی استان کرمان مد نظر قرار گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار