معاون امور اجتماعی تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: شهروندان از ارسال اطلاعات هویتی خود که به بهانه «قطع یارانه» از آنها توسط شماره‌های شخصی ناشناس خواسته می‌شود پرهیز کنند چرا که پیامک‌ها جعلی و باعث سواستفاده از اطلاعات افراد می‌شود.

سید مهدی امیرجهانشاهی گفت: اخیرا برای عده‌ای از شهروندان پیامکی با مضمون «پیرو اصلاح نظام توزیع یارانه ها، خانوار مشمول دریافت یارانه نشده است» و یا« دفتر پیشخوان دولتی؛ یارانه شما قطع شد:» ارسال و در این پیامک یک لینک اعلام شده تا شهروندان با مراجعه به آن بتوانند اطلاعات خود را تکمیل یا مجدد ثبت نام کنند.

او بر اینکه لازم است هم استانی ها در این خصوص هوشیارانه عمل کنند، گفت: بر اساس همه اطلاعیه های قبلی، سامانه رسمی برای درخواست بازنگری و رفع ابهام یارانه ها تنها وبسایت hemayat.mcls.gov.ir از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دسترس شهروندان است.

معاون امور اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: تماس با شماره تلفن های ۶۳۶۹-۰۲۱ و ۰۹۲۰۰۰۰۶۳۶۹ راه های دیگر برای رفع ابهام شهروندان نسبت به یارانه ها است.

او گفت: پیام های ارسالی از شماره های شخصی در خصوص قطع یارانه، کلاهبرداری است و مردم فریب این پیامک ها را نخورند و به هیچ عنوان بر روی لینک ارسالی کلیک نکنند.

امیرجهانشاهی گفت: افرادی که تاکنون درخواست بازنگری برای برقراری یارانه داده‌اند، پس از بررسی های لازم توسط دستگاه های ذی‌ربط،از طرق رسمی و معتبر نتیجه به آنها اعلام و در صورت احراز شرایط دریافت یارانه، به آنها تعلق می‌گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار