امام جمعه‌ ابهر گفت: نظام ولایی، نظامی است که کارگزارانش سختکوش، قانع و زاهد هستند، ولی مردمانش در رفاه و آسایش بسر می‌برند.

حجت الاسلام و المسلمین مرادپور در دیدار با سرپرست دانشکده فنی و حرفه‌ای ابهر و معاونین و همکارانش که به مناسبت آغاز دهه‌ی امامت و ولایت صورت گرفته بود ضمن خیرمقدم گویی و تبریک اعیاداسلامی قربان و غدیر، به ذکر احادیث قرآنی در خصوص ولایت و رهبری پرداخته و نقش وجایگاه حضرت ابراهیم را در جامعه اسلامی تشریح کردند.

او با بیان اینکه دانشگاه محیط خوبی برای انتشار هر چه بیشتر فرهنگ و تمدن اسلامی و انقلابی است به جایگاه دانشگاه در جوامع اسلامی پرداخت.

 امام جمعه‌ ابهر  در ادامه‌ گفت: نظام ولایی، نظامی است که کارگزارانش سخت کوش، قانع و زاهد هستند، ولی در مقابل مردمانش در رفاه و آسایش هستند.

او می گوید: متأسفانه عده‌ای در کشور می‌خواهند این معادله را برهم بزنند که نباید بگذاریم این فرهنگ اشرافی گری در میان مسوولین و کارگزاران حکومتی و دولتی رشد کند.

در ادامه  خالق پرست اطهری نیز گزارشی از وضعیت دانشکده و اقدامات صورت گرفته در آن را ارائه  کرد و گفت: مناسبت‌های دینی و مذهبی فرصت مناسبی برای رونمایی از ارزش‌های دینی درجامعه وبستر مطلوبی برای ارائه مباحث عقیدتی و ولایی است.

 او می گوید: وظیفه دانشگاهیان انتقال ارزش‌ها به نسل‌های جدید هست و انشاء الله چنانکه شایسته است در این راه قدم برداشته شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.