مدیر پالایشگاه هشتم مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: تعمیرات اساسی این پالایشگاه با استفاده از اقدامات نوآورانه و فناوری نوین آغاز و تا ۳۰ تیرماه ادامه دارد.

هادی چابوک گفت: از این بازه زمانی ۱۱ روز برای فعالیت‌های فاز  ۲۰ و ۱۵ روز نیز برای فعالیت‌های فاز ۲۱ با همپوشانی ۱۱ روزه برای انجام فعالیت‌های دوره توقف کامل است.

او با اشاره به توان و تجربه متخصصان و کارکنان این پالایشگاه می‌گوید: در راستای به حداقل رسانی بازه توقف در جریان عملیات تعمیرات اساسی و با در نظر گرفتن محدودیت های موجود در خصوص نیروی انسانی، انجام تعمیرات اساسی با ۲۱۰ هزار نفر ساعت برنامه‌ریزی شده است.

به گفته مدیر پالایشگاه هشتم مجتمع گاز پارس جنوبی ، با توجه به اهمیت دسترسی پذیری تجهیزات و قابلیت اطمینان آنها در حفظ و استمرار تولید پایدار و هدف استراتژیک مدیریت دارایی‌های فیزیکی، مطابق دستورالعمل‌های بازرسی فنی، تجهیزات پالایشگاهی در دوره های منظم سالانه مورد بازبینی و تعمیرات اساسی قرار می‌گیرند.

چابوک اعلام کرد در حوزه اهداف استراتژیک واحد تعمیرات نیز ۹ هدف مهم و تاثیر گذار تعریف شده که تعدادی از این اهداف باید در پایان دوره تعمیرات اساسی محقق شوند که خوشبختانه مطابق با برنامه‌ریزی های انجام شده، اجرای آنها عملیاتی شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.