خیابان امام رضا(ع)در مشهد خیابانی از بهشت است که به زمین مشهد نشسته است.

حرم مطهرتان یا امام رضا(ع) از خیابانی که هم نام با خود شماست بسیار دیدنی است، گلدسته ها و گنبد نورانی شما از آن زاویه دید، عجیب دلنوازی می‌کنند. 

مسافران و زائران و مجاورانی که هر روز صبح با قدم گذاشتن در خیابان های منتهی به حرم شما، چشمشان به حریم امن شما می افتد، قلبشان نور می‌گیرد و برای تمام روز از عشق شما انرژی می‌گیرند. 

چه خوش صحنه ای است آن صحنه ای که با تمام دلتنگی هایت پا در خیابان نور می‌گذاری و چشمت از دور به حرم شما می افتد و چقدر زیباست که هرکسی با دیدن این صحنه، دست بر سینه می‌گذارد و به شما سلام می‌دهد. 

یکی داخل ماشین و یکی پای پیاده اما هرکدام هروقت به این خیابان می آیند یا گذری رد می‌شوند، نشد ندارد که به شما سلام ندهند.

یکی مغازه اش داخل خیابان شما است که پایان راه مغازه اش شما هستید و هر روز را به خاطر این لیاقت شکر می‌کند، یکی هم مسیر مدرسه و دانشگاه و محل کارش از خیابان نور است و خدارا به خاطر همان لحظه کوتاهی که روبه روی شما می‌ایستد و سلام می‌دهد شکر می‌کند.

خیابان امام رضا(ع) زیباست آنچنان که هرگز نتوانی وصفش را بکنی و زیبایی هایش یه چراغانی هایش نیست به مقصد نورانی است که در انتهای مسیر نشسته است...

مقصدی که بهشت نام دارد اما بهشتی که خداوند برای اهل زمین آنرا مقدر کرده است.

السلام و علیک یا امام رضا(ع)

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.