محفل اُنس با قرآن کریم و تجلیل از فرهیختگان قرآنی در اجتماع بزرگ غدیریون قرآنی با حضور فرماندار بندر ماهشهر و مسئولان محلی برگزار گردید.

فرماندار شهرستان بندرماهشهر گفت: جامعه ما دو گمشده در بُعد فرهنگی و اخلاقی دارد که از نظر بنده این موارد شامل معونیت و معرفت می‌باشد که تنها راه حل برای دست یابی به این گمشده ها، بهره مندی از قرآن کریم بعنوان اِکسیر معونیت و معرفت میتواند راهگشای بسیاری از مشکلات جوامع امروزی ما باشد.

فریدون بندری می گوید: بر همین اساس همه ما میبایست قدر این نعمت و اِکسیر الهی را بدانیم و با تلاوت روزانه آن و بهره‌گیری از جزء به جزء نکات معرفتی و معنوی آن، اعتلای جامعه اسلامی را بیش از پیش فراهم سازیم، چون ریشه بسیاری از کج روی‌ها و بد فهمی‌ها در جامعه نشأت گرفته از عدم ارتباط با معنویت و معرفت بوده که مهمترین منبع قابل دسترس و سرشار از معنویت و معرفت قرآن کریم است.

به گفته او، ظرفیت‌های عظیم و بی نظیر قرآنی در سطح شهرستان وجود دارد که ضمن تقدیر از دست اندرکاران این امر، انتظار داریم بیش از پیش برای گسترش جامعه مخاطبان قرآنی و بهره مندی از این نعمت الهی و کشف و پرورش استعداد‌های قرآنی، گام‌های مؤثری بردارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.