رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی از تولید هشت هزار و ۵۹۲ تن تخم مرغ به ارزش ۲۶۵ میلیارد تومان در سه ماهه نخست امسال در استان خبر داد.

جعفری گفت: در سه ماهه نخست  امسال هشت هزار و ۵۹۲ تن تخم مرغ در واحد‌های مرغ تخمگذار خراسان جنوبی تولید شد.

او ارزش تخم مرغ تولید شده در استان را ۲۶۵ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: در این مدت هر کیلوگرم تخم مرغ در بازار ۳۰ هزار و ۹۰۰ تومان به فروش رسید.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی از فعالیت ۵۲ واحد پرورش مرغ تخمگذار در خراسان جنوبی خبر داد و گفت: ۷۰ درصد از تخم مرغ تولید شده به استان‌های خراسان رضوی و سیستان و بلوچستان صادر شده است.

او به کاشت ذرت علوفه‌ای و خرید تضمین گندم اشاره کرد و گفت: این امر در دستور کار قرار گرفته که مدیران جهاد کشاورزی شهرستان‌ها باید نسبت به این موضوع اهتمام ویژه داشته باشند.

جعفری به افتتاح نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاورد‌های بانوان با عنوان «ایده، خانه، فن بازار»، اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه با ۲۰۰ غرفه برپا شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: نمایشگاه دستاورد‌های بانوان خراسان جنوبی فرصتی برای نمایش هویت واقعی بانوان است.

او گفت: در این نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاورد‌های بانوان استان در زمینه صنایع دستی، صنعت، فرآورده‌های تکمیلی کشاورزی و نوآوری‌ها به نمایش در آمده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار