جانشین فرمانده انتظامی استان همدان از توقیف ۱۷ دستگاه موتورسیکلت متخلف در همدان خبر داد.

رضا زارعی از اجرای طرح برخورد با موتورسواران متخلف در همدان خبر داد و گفت: این طرح در روز پنجشنبه هفته گذشته با حضور فعال یگان‌های اجرایی از جمله کلانتری‌ها یگان امداد و دیگر واحد‌های اجرایی و با استفاده از حداکثر توان عملیاتی شهرستان برگزار شد.

او گفت: در این طرح اماکن تفریحی، تفرجگاه‌ها، مناطق گردشگری و معابر عمومی شهر زیر پوشش قرار گرفت و با موتورسواران متخلف برخورد‌های لازم صورت گرفت.

جانشین انتظامی استان همدان با اشاره به اینکه در این طرح بیش از ۱۷ دستگاه موتورسیکلت متخلف توقیف و به پارکینگ منتقل شدند گفت: تعدادی نیز توسط عوامل پلیس راهور شهرستان اعمال قانون شد.

زارعی در ادامه با تاکید بر تداوم اجرای طرح برخورد با تخلفات موتورسیکلت سواران گفت: به هیچ عنوان برای پلیس قابل قبول نیست که پلاک موتورسیکلتی مخدوش شده یا روی آن با زنجیر و نظایر آن پوشانده شود.

به گفته او به طور کلی هر آنچه که دید پلاک موتورسیکلت را کاهش داده یا مخدوش کند، خلاف قانون بوده و پلیس با آن برخورد خواهد کرد.

جانشین فرمانده انتظامی استان همدان با تاکید بر اینکه برخورد و توقیف موتورسیکلت‌سواران متخلف خواسته مردم استان است گفت: از راکبان موتورسیکلت می‌خواهیم ضمن رعایت مقررات از قرار دادن زنجیر و پوشاندن پلاک وسیله نقلیه خود به طور جدی خودداری کنند.

منبع: فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.