برنامه «سینما جوان» تازه‌ترین برنامه شبکه مستند سیما است که با محوریت بررسی وضعیت فیلم کوتاه در سینمای ایران روی آنتن می‌رود.

برنامه ترکیبی «سینما جوان» تازه‌ترین برنامه شبکه مستند سیما است که در تعامل و همکاری با انجمن سینمای جوانان ایران با محوریت پخش و تحلیل و بررسی آثار و وضعیت فیلم کوتاه در سینمای ایران، با تهیه کنندگی و کارگردانی اصغر احمدپور به زودی روی آنتن می‌رود.

اصغر احمدپور تهیه کننده و کارگردان این برنامه تلویزیونی درباره محتوا و فرم «سینما جوان» گفت: توجه اصلی برنامه روی آثار کوتاه سینما است که انجمن سینمای جوانان ایران یکی از اصلی‌ترین متولیان این بخش از سینما، برای ارتقا و نشان دادن اهمیت آثار کوتاه همراه برنامه حضور دارد.

به گفته این کارگردان، در این برنامه قصد داریم اهمیت این سینما را به مخاطبان نشان دهیم و در این مسیر با عوامل، منتقدان، اهالی سینما گفتگو خواهیم کرد و در هر قسمت برخی از آثار کوتاه سینمای ایران را هم پخش خواهیم کرد، مساله‌ای که در سال‌های گذشته کمتر به آن توجه شده است و برخلاف آثار سینمایی، بلند، مستند، پویانمایی و سریال کمتر به پخش آثار کوتاه سینمای ایران در قاب تلویزیون و برای مخاطب عام توجه شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار