نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: همه آحاد جامعه باید ادامه دهنده راه شهدا و ائمه طهار (ع) باشند.

حجت‌الاسلام و المسلمین نکونام در آیین تشییع شهدای مدافع امنیت و وطن در شهرکرد با تسلیت شهادت دو مامور نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: عزت، امنیت، عظمت و استقلال امروز نظام و کشور مدیون خون شهداست.

شهدا به گردن همه ما حق دارند به خصوص شهدای مدافع وطن و امنیت، برای امنیت جامعه، جان به جان آفرین تسلیم کردند و همه آحاد جامعه باید ادامه دهنده راه شهدا باشند.

امنیت امروز جامعه از همه نظر از جمله امنیت جانی، مالی، ناموس و آرامش مرهون از خودگذشتگی شهدا و تلاش شبانه‌روزی مدافعان امنیت و وطن است که برای حفظ امنیت تمام هستی خود را در طبق اخلاص گذاشتند.


بیشتر بخوانید


مردم غیور ادامه‌دهنده راه شهدا و ائمه طهار (ع) باشند و شعائر اسلامی و دین خدا را زنده نگهدارند.

مدافعان وطن و امنیت همیشه در صحنه حضور برای مقابله با شرارت و برقراری امنیت به مردم ارائه خدمت می‌کنند و امروز اعلام می‌کنیم که همیشه همراه آن‌ها هستیم که تنها نیستند و حضور پرشور در همه عرصه‌ها داریم.

سردار امان‌اللهی فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری نیز در این آیین گفت: شهدای امنیت برای دفاع و پاسداری از دین، ولایت و حفظ نظام و کشور از جان خود گذشتند و خدا به این عزیزان درجه شهادت داد.

شهدای امنیت و ماموران انتظامی در مسیر امنیت فعالیت دارند و کار این افراد دارای ارزش و اعتبار بالاست که دل در گرو خوبی‌ها دارند و برای امنیت مردم و جامعه جان خود را ایثار می‌کنند که شهدای امنیت برای نظام افتخار، عزت، آبرو و سرمایه هستند.

هنجارشکنان جامعه بدانند که با شهادت رسیدن مدافعان امنیت و وطن هیچ خللی در فعالیت نیروی انتظامی به وجود نخواهد آمد و با اخلال‌کنندگان در نظم و امنیت محکم‌تر و جدی‌تر برخورد خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار